۰

گفتمان اخلاق پزشکی توسعه یافته است

دبیر اجرای چهارمین کنگره اخلاق پزشکی با اشاره به اینکه امروزه گفتمان اخلاق پزشکی توسعه یافته است، گفت: بیش از 2500 نفر برای شرکت در چهارمین کنگره اخلاق پزشکی و پرستاری ثبت‌نام کرده‌اند.
گفتمان اخلاق پزشکی توسعه یافته است
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، احسان شمسی کوشکی در نشست خبری چهارمین کنگره اخلاق پزشکی و پرستاری اظهار داشت: در این کنگره مشارکت علمی افراد از جمله حرفه‌مندان رشته پزشکی بسیار زیاد بوده و این مسئله نشان می‌دهد که اخلاق پزشکی یکی از مواردی است که بسیار به آن توجه می‌شود.
وی با بیان اینکه امروزه همه نسبت به موضوع اخلاق پزشکی حساس شده‌اند افزود: امیدواریم در چهارمین کنگره اخلاق پزشکی و پرستاری بتوانیم به مطالبات و سوالات مردم همچنین دغدغه‌مندان پزشکی پاسخ دهیم.
دبیر اجرای چهارمین کنگره اخلاق پزشکی بیان داشت: تاکنون 2500نفر برای شرکت در چهارمین کنگره اخلاق پزشکی و پرستاری ثبت‌نام کرده ولی به دلیل کمبود جا از ثبت‌نام بیشتر صرفه‌نظر شده است.
شمسی کوشکی خاطر نشان کرد: علاوه بر اساتید، محققان، پزشکان و پرستاران علاقمندان در حوزه‌های غیر پزشکی همچون علوم انسانی برای شرکت در این کنگره و ایراد سخنرانی ثبت‌نام کردند و این نشان می‌دهد که امروزه گفتمان اخلاق پزشکی توسعه یافته است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 425315
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *