۰

عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد

گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که آخرین واکنش مربوط به تهیه کننده و مجری برنامه نود است.
عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در گزارشی که کمیسیون اصل نود مجلس روز یکشنبه درباره فساد در فوتبال منتشر کرده بود، به مسائل و موارد مختلفی اشاره شده بود؛ از جمله اشاره به «یک برنامه ورزشی پربیننده  و تاثیرگذار در ورزش» که برنامه نود را متبادر می‌کرد.
در این گزارش آمده بود: «یکی از برنامه های فوتبالی سیما نیز که مخاطبین بسیاری دارد، بر اساس گزارش های متعدد اهالی فوتبال و برخی شواهد و قرائت، نه تنها در افزایش ناهنجاری های این ورزش نقش فزاینده داشته است، بلکه برخی شائبه ها درباره نقش عوامل اصلی این برنامه، برای اتصال مربیان و بازیکنان خارجی به باشگاه های داخلی وجود دارد که موضوع قابل رسیدگی دقیق تر است. بسیاری از اهالی فوتبال با ارائه مستندات و شواهد قابل اعتنا معتقدند که این برنامه با پرداختن به زشتی های فوتبال و دامن زدن به این موارد، تداوم می یابد. هر چند این برنامه، توانسته است در برابر برخی معضلات فوتبال هم نقش آفرینی کند اما در مجموع با بررسی عملکرد برنامه ای که حدود یک دهه قدمت دارد، به نظر می رسد که در این برنامه تلویزیونی، گرایش به حاشیه ها بیش از اصل شده باشد.»
این موضوع با واکنش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود مواجه شد. فردوسی پور در برنامه نود که بعد از دو هفته تعطیلی مجددا از امشب روی آنتن رفت، به این موضوع اشاره کرد و گفت: ما خودمان از انتشار این گزارش استقبال می‌کنیم و بارها و بارها برنامه خود را به مبارزه با فساد اختصاص داده ایم ولی اگر منظور در این گزارش برنامه نود باشد که کاملا خلاف واقع است، اداره حقوقی صدا و سیما پیگیر خواهد بود.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 425369
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *