۰

فردی در شهرری با ضربات چاقو جوانی را به قتل رساند

جوانی در شهرری با ضربات چاقو و در پی خصومت شخصی به قتل رسید.
فردی در شهرری با ضربات چاقو جوانی را به قتل رساند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری ره به ری، شب گذشته جوانی در شهرری با ضربات چاقو به قتل رسید.
یکشنبه چهارم بهمن ساعت 22:30 در خیابان امام حسین(ع) محله دیلمان در شهرستان ری "م د" در پی خصومت شخصی " ح ن" را به قتل رساند.
شاهد حادثه در گفتگو با خبرنگار ره به ری گفت: دیشب در حال عبور از خیابان امام حسین(ع) بودم که فردی موتور سوار و چاقو بدست، به سمت جوانی حمله کرده و با وارد کردن ضربات چاقو به قلب وی متواری شد.
وی ادامه داد: در پی تماس شهروندان با اورژانس و پلیس، آمبولانس در محل حاضر شد و مجروح را به آمبولانس انتقال دادند که به علت ضربات عمیق چاقو و خونریزی شدید مجروح در حین انتقال به بیمارستان، جان باخت.  
یکی دیگر از شاهدان حادثه ابراز کرد: آمبولانس پس از یک ساعت در محل حاضر شد و تمام این مدت مجروح روی زمین افتاده و در حال خونریزی بود.
پلیس نیز که در محل وقوع حادثه حاضر شده بود پس از تحقیق در مورد ضارب و شناسایی وی، برای دستگیری به منزل وی رفت ولی کسی در منزل نبود و همسایه ها ادعا کردند که همه اهالی خانه، منزل را ترک کرده اند.
شاهدان حادثه اذعان کردند: قاتل و مقتول هر دو جوانی حدود 30 الی 35 ساله بودند.
پرونده قتل در اداره آگاهی شهرری در دست بررسی است و تحقیقات جهت علت حادثه و دستگیری قاتل ادامه دارد. 
اهالی محله اظهار کردند: در روز حادثه سه درگیری در این محله اتفاق افتاده بود.
 گفتنی است، امسال در استان تهران ۸۹ نفر در اثر اصابت چاقو و سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند که از کل کشته‌شدگان در این شاخه و در هشت ماه نخست امسال ۶۸ نفر مرد و ۲۱ نفر زن بوده‌اند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 425396
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *