۰

قتل مرد میانسال با ۳ ضربه چاقو

درگیری ۲ مرد جوان در پارک منجر به قتل یکی از آنها شد.
 قتل مرد میانسال با ۳ ضربه چاقو
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، ساعت 20:40 روز گذشته مسئولان بیمارستان هفت تیر شهرری، خبر مرگ مرد میانسالی را که پس از جراحات در درگیری به این بیمارستان منتقل شده بود، به مأموران کلانتری 114 غیاثی اعلام کردند که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری به بیمارستان اعزام شد.
پس از حضور مأموران انتظامی در این بیمارستان و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول مرد 46 ساله‌ای به نام محمود است که پس از درگیری در اتوبان شهید محلاتی محدوده خیابان مخبری جنوبی، به شدت مجروح و توسط مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شده، اما به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داده است.
با تحقیقات به عمل آمده مأموران از ساکنان محله وقوع درگیری، حاکی از آن است که گویا مقتول در پارک نزدیک منزلش با مردی درگیر می‌شود و فرد مذکور با ضربات چاقو وی را مجروح می‌کند، مقتول پس از مجروح شدن قصد عزیمت به منزل را داشته است که ناگهان نقش بر زمین می‌شود.
با اعلام خبر وقوع قتل عمد به بازپرس کشیک قتل، سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و تحقیقات جهت شناسایی متهم یا متهمان این پرونده را صادر کرد.
انتهای پیام/ تسنیم
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 422992
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *