۰

نرم‌افزار «آقا از نماز می‌گوید» تولید می‌شود

رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: در راستای تبیین مطالبات و رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص نماز، نرم‌افزار اندرویدی «آقا از نماز می‌گوید» به زودی تولید می‌شود.
نرم‌افزار «آقا از نماز می‌گوید» تولید می‌شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل رئیس مرکز تخصصی نماز با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز» به ویژه مسئولان دستگاه‌ها تأکید کردند و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت نماز و برداشتن گام‌های عملی در این راه توصیه کردند، به همین منظور و پاسخ به مطالبه رهبر انقلاب، این نرم افزار تولید می‌شود.
وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به اجلاس بیست و چهارم نماز مبنی بر اینکه «در پیام سال گذشته گوشه‌ای از این فضای خالی و تلاش پذیر نشان داده شده است»، افزود: در راستای تبیین مطالبات و رهنمودهای ایشان نرم‌افزار «آقا از نماز می‌گوید» تا آخر هفته جاری در سایت مرکز تخصصی نماز «قنوت» بارگزاری می‌شود.
کفیل بیان داشت: این نرم‌افزار شامل پیام‌ها و نکاتی از رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مطالبات از مدیران، معرفی نماز،‌ حضور قلب و غیره است که به صورت رایگان و اندروید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش فارس، در حاشیه بیست‌و چهارمین اجلاس سراسری نماز، یکصد ایده و تجربه موفق در دعوت به نماز و نخستین درسنامه الکترونیکی نماز رونمایی شد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 425560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *