۰
خطيب نمازجمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته؛

توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت و سربلندي در همه کارهاست/ توكل بر پروردگار شاه کلید حل همه مشکلات است

خطيب نمازجمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش گفت: توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت و سربلندي در همه کارهاست و توکل کلیدی است که خداوند به هر کس آن را نمی دهد.
توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت و سربلندي در همه کارهاست/ توكل بر پروردگار شاه کلید حل همه مشکلات است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی عبدالرحیم حسین پور در خطبه هاي نماز جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش، اظهار كرد: توکل بر خدا بهترین راه و بهترین گزینه برای مشکلات این دنیا است.
 
وي با بيان اينكه  توکل کلیدی است که خداوند به هر کس آن را نمی دهد، تصريح كرد: توکل یکی از اسباب راحتی در این دنیا و آخرت است.
 
مولوي حسين پور گفت: توکل یعنی این که از اسباب ظاهری استفاده کنیم و یقین کنیم که هر چیزی که پیش بیاید در دست خداست.
 
وي ادامه داد: مانند رسول خدا که در جنگ احد دو زره بر تن کرده بود و در میدان جنگ توکل بر خدا داشت که هر چه خدا بخواهد خواهد شد.
 
خطيب نمازجمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش خاطرنشان كرد: ابتداء توکل را از حیوانات باید یاد گرفت که هیچ یکی از حیوان غصه و ناراحتی از این که گرسنه و یا تشنه خواهیم ماند در این دنیا ندارند و این به این سبب است که آنها بر خدای خود توکل دارند که رزق ما را خدا می دهد.
 
وي با بيان اينكه اگر انسان کاری را شروع کند و بر خدا توکل کند که رزق او را خدا می دهد هرگز مرتکب گناه نخواهد شد، اذعان كرد: انسان غافل از خدا فقط به فکر این است که چگونه دنیا به دست بیاورد و در حالی که خداوند روزی او را از قبل تعیین کرده است.
 
مولوي حسين پور اظهار كرد: انسان دست به دزدی می زند، آدم ربایی می کند، قتل انجام می دهد فقط و فقط بخاطر به دست آوردن دنیا و به این سبب که دوستی دنیا در قلب او جای گرفته است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 442373
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *