۰

گلستان رتبه اول کشوری در تولیدات داخلی را کسب کرد/ بیش از 523 دستگاه تراکتور وارد استان گلستان شد

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی گلستان از اهدای تسهیلات 38 میلیارد و 700میلیون تومانی جهت خرید تراکتور برای کشاورزان گلستانی خبر داد.
گلستان رتبه اول کشوری در تولیدات داخلی را کسب کرد/ بیش از 523 دستگاه تراکتور وارد استان گلستان شد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از پاسرو، عیدمحمد فاروقی، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: درسال جاری طی دو مرحله اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 700 میلیون تومان به گلستان تخصیص داده شد که عمدتا خرید ماشین‎آلات و ادوات بوده است و همچنان این طرح ادامه دارد.
وی با بیان اینکه اداره فناوری مکانیزه سازمان کشاورزی 2 رویکرد را در دستورکار خود قرار داده است، افزود: این رویکردها شامل ایجاد تقاضا و هدایت تقاضا است که به همین منظور با راه‎اندازی خط ویژه اعتباری سعی شده در جهت ارتقا مکانیزاسیون ماشین‎های کشاورزی و ادوات اقدامات بسیار خوبی اتفاق بیافتد.
رئیس اداره فناوری‌های مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه خوشبختانه طی سه سال اخیر بیش از یکصدو 10 میلیارد تومان در سطح گلستان در بخش مکانیزاسیون تسهیلات به مردم ارائه و سرمایه‎گذاری اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای استفاده از تسهیلات خرید تراکتور به مدیریت‎های جهادکشاورزی شهرستان مراجعه کنند.
 فاروقی با اشاره به اینکه تسهیلات خرید تراکتورهمه ساله بر اساس سهم ملی ابلاغ می‎شود، ابراز داشت: وضعیت شهرستان‎ها از لحاظ داشتن ماشین‎آلات مورد بررسی قرار می‎گیرد و با داشتن شرایط و مدارک لازم، درخواست متقاضیان در کارگروه شهرستانی مورد بررسی قرار می‎گیرد و درنهایت واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می‎شوند.
پرداخت بیش از26 میلیارد تومان تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان
رئیس اداره فناوری‌های مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه پرداخت بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان گلستان صورت می گیرد، افزود: درسال جاری تا به این لحظه با پیگیری که صورت گرفت بیش از 523 دستگاه تراکتور وارد استان گلستان شده است.
کسب رتبه دوم کشور در خرید تراکتور و رتبه یک کشور در تولیدات داخلی در استان گلستان
وی با تاکید بر اینکه استان گلستان در جذب تسهیلات جزو استان‎های ممتاز در کشور بوده است، ابراز داشت: استان گلستان درخصوص خرید تراکتور رتبه دوم در سطح کشور و در تولیدات داخلی رتبه یک کشور را کسب کردیم.
فاروقی با اشاره به اینکه مجددا از اعتبارات مرحله سوم قرار است اعتبارات جدیدی تخصیص داده شود، گفت: احتمالا تا اواخر هفته این اعتبارات مجددا اعلام خواهد شد.
در پایان رئیس اداره فناوری‌های مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی گلستان از متقاضیان خواست که درخواست‎هایشان را به مدیریت‎های جهادکشاورزی شهرستان و مراکز خدمات جهادکشاورزی ارائه کنند سپس بررسی پرونده‎ها صورت می‎گیرد و انشالله تسهیلات برای خرید تراکتورآماده پرداخت شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 425740
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *