۰

خواهرخوانده‌ها به جان هم افتادند/ ادینیـو به تـلافی شـریفـی

در روزهایی که باقریان مدیرعامل سپاهان، جدا شدن مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان را تکذیب و البته باشگاه تراکتورسازی را هم متهم می‌کرد، این بازیکن اعلام کرد که با رضایت خودش و طبق قانون به تراکتورسازی رفته و تمریناتش را با این تیم استارت زده است.
خواهرخوانده‌ها به جان هم افتادند/ ادینیـو به تـلافی شـریفـی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بعد از گذشت 17 بازی از لیگ برتر، حالا تیم‌های لیگ برتری بهتر به کمبودهای خود رسیدند و همین باعث شده تا آنها در فکر رفع این ضعف‌ها باشند. تراکتورسازی تبریز با وجود در اختیار داشتن بازیکنان ستاره این دوره از رقابت‌ها، هرگز نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و به جرات می‌توان گفت که بزرگترین ضعف این تیم در خط حمله بود. با وجود اینکه تراکتورسازی با گمانه‌زنی‌هایی که می‌شد، گرانقیمت‌ترین مهاجم لیگ برتر یعنی یونس حمزه را در اختیار داشت، با این وجود هرگز خط حمله زهرداری از این تیم ندیدیم و بعد از حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی، حمزه نیز از تراکتورسازی جدا شد. ضعف تبریزی‌ها در خط حمله و البته جدا شدن حمزه باعث شد تا شایعه بازگشت لوسیانو ادینیو در تراکتورسازی بیش از هر زمانی قوت بگیرد و حتی خبرهایی درباره مذاکره با این بازیکن وجود داشت اما اتفاق دیگری افتاد که معادلات را کمی تغییر داد؛ اتفاقاتی که اصلا خوشایند سپاهانی‌ها نبود!
در روزهایی که باقریان مدیرعامل سپاهان، جدا شدن مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان را تکذیب و البته باشگاه تراکتورسازی را هم متهم می‌کرد، این بازیکن اعلام کرد که با رضایت خودش و طبق قانون به تراکتورسازی رفته و تمریناتش را با این تیم استارت زده است. حضور مهدی شریفی در تراکتورسازی باعث شد تا حدودی تب جذب ادینیو در تبریز فروکش کند و البته در طرف مقابل مدیرعامل سپاهان اعلام کرد با جدایی شریفی، این تیم نیاز به مهاجم خواهد داشت و سپاهان در نقل و انتقالات مهاجم خوب و گلزنی را جذب خواهد کرد. در روزهایی که خبرهایی در باره حضور ادینیو در تراکتورسازی بود، بزرگترین مانع مبلغ قرارداد مهاجم برزیلی عنوان می‌شد که به نظر می‌رسد برای سپاهانی‌ها مشکل حادی نباشد. با قطعی شدن جدایی شریفی از سپاهان، حالا خبرهایی در اصفهان به گوش می‌رسد که لوسیانو ادینیو نیم‌فصل دوم رقابت‌ها در اختیار سپاهانی‌ها خواهد بود. گفته می‌شود ادینیو از قبل هم مدنظر سپاهانی‌ها بوده و حالا این فرصت پیش آمده تا این بازیکن برزیلی به زردپوشان اصفهانی ملحق شود. سپاهانی‌ها دست به جیب شدند و به نظر می‌رسد مشکل قرارداد ادینیو هم، مانعی برای حضورش در سپاهان نباشد.
چرخش سپاهانی‌ها به سمت ادینیو در حالی رخ داده که این باشگاه تفاهمنامه خواهرخواندگی با تراکتورسازی امضا کرده و قطعاً جذب ادینیو نمی‌تواند خوشایند تراکتوری‌هایی باشد که علاقه‌مندی شدیدی به این بازیکن داشتند.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 423548
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *