۰

پیش‌نمایش؛ تقابل کی‌روش و شبدرهای کمپ تیم‌ملی

تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو ماه دیگر در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میدان خواهد رفت اما هنوز هیچ تغییری در وضعیت زمین چمن کمپ تیم‌ملی ایجاد نشده است.
پیش‌نمایش؛ تقابل کی‌روش و شبدرهای کمپ تیم‌ملی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اتمام مرخصی‌اش به زودی به تهران بازخواهد گشت و به نظر می‌رسد باز هم هیچ تغییری در وضعیت خواسته‌های کی‌روش برای بهبود ابزار اولیه ملی‌پوشان ایجاد نشده است، از زمین نامساعد کمپ تیم‌ملی فوتبال گرفته تا لباس‌های ملی‌پوشان. اوضاع درست همانند گذشته است و حتی اقدامات اولیه برای بهبود وضعیت کیفی امکانات در دستور کار نیست.
 
کی‌روش به صراحت اعلام کرده بود که در صورت عدم رسیدگی به زمین چمن کمپ تیم‌ملی و سایر ادوات مورد نظر برای پیشبرد کار ادامه همکاری‌اش در تیم ملی‌فوتبال ایران مشخص نیست. او نیازمند اصلاح برخی موارد برای پیشبرد امور است. زمین چمن مناسب، بالا رفتن کیفیت پوشاک بازیکنان تیم‌ملی، اردوها و برگزاری دیدارهای تدارکاتی. هرچند به نظر می‌رسد مسئولان ذیربط در این رابطه پنبه در گوش فرو کرده‌اند و به همین زودی‌ها قصد آستین بالا زدن ندارند.
 
قطع همکاری کاشانی و وضعیت نامشخص وعده شهرداری تهران
 
حبیب کاشانی کار خود را در تیم امید پایان داد، شاید به واسطه او بود که پای شهرداری تهران برای بازسازی زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی به این ماجرا باز شد. وعده‌ای که در حد حرف باقی مانده و اجرایی شدنش به هیچ وجه مشخص نیست. این هم از همان کارهایی بود که فقط در فوتبال ایران مشابه آن را می‌توان دید، تیم ملی کمتر از 60 روز دیگر باید در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میدان برود اما همچنان زمین تمرین اصلی تیم‌ملی اوضاع آشفته‌ای دارد. از رویش انواع گیاهان تا خالی و زرد شدن چمن در قسمت‌های مختلف این زمین.
 
فوتبال ایران درگیر مسائل نامهم‌تر
 
فوتبال ایران یا درگیر تعیین دوماهه سرپرست برای فدراسیون فوتبال است، یا به این فکر می‌کند که پروژه‌های مختلف از جمله تیم امید یا زمین کمپ را با مدیریت برون‌سپار پیش ببرد. همه چیز در فوتبال ایران مهم‌تر از اساس و مبنا است، مهم‌تر از زمین، لباس، توپ و ...
 
کی‌روش به زودی بازمی‌گردد و به هیچ کدام از خواسته‌هایش توجه نشده است. تیم‌ملی قرار است به زودی در انتخابی جام جهانی به میدان برود. اما هنوز بازسازی زمین کمپ حتی در دستور کار قرار نگرفته و به نظر می‌رسد تیم‌ملی فوتبال ایران باید همچنان در یکی از بی‌کیفیت‌ترین زمین‌های تمرین تیم‌های ملی فوتبال دنیا کارش را دنبال کند.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 425923
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *