۰

دو فرنگی‌کار ایران به تورنمنت مجارستان می‌روند

فرنگی‌کاران اوزان 85 و 130 کیلوگرم ایران جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی مجارستان راهی این کشور خواهند شد.
دو فرنگی‌کار ایران به تورنمنت مجارستان می‌روند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پیش از این محمد بنا به دلیل آنچه آمادگی مناسب کشتی‌گیرانش عنوان کرده بود، از حضور فرنگی‌کاران در تورنمنت مجارستان جلوگیری و تاکید کرد به دلیل آنکه نمی‌خواهد فشاری به کشتی‌گیرانی نظیر سوریان و نوروزی به خاطر کاهش وزن وارد شود و از سوی دیگر آن‌ها در تمرین‌ها رشد قابل توجهی داشتند، از خیر حضور در تورنمنت زومباتلی مجارستان گذشت.
 
اما دیروز (یکشنبه) فدراسیون کشتی مجارستان پس از اطلاع از عدم حضور فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت این کشور، طی درخواست کتبی از فدراسیون کشتی ایران خواست به دلیل بالا بردن اعتبار تورنمنت بین المللی این کشور، نسبت به اعزام فرنگی‌کاران ایرانی به این تورنمنت هرچند محدود اقدام کند.
 
به دنبال این درخواست و از آنجا که فدراسیون کشتی ایران و مجارستان طی سال‌های اخیر مراودات گسترده‌ای با یکدیگر داشته‌اند و هر دو کشور حضور پررنگی در تورنمنت‌های دو طرف دارند، فدراسیون کشتی از محمد بنا خواست که نسبت به اعزام فرنگی‌کاران به این تورنمنت تجدیدنظر کند.
 
محمد بنا نیز پس از این درخواست با حضور داود عابدین‌زاده و بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کاران اوزان 85 و 130 کیلوگرم ایران برای حضور در این رقابت‌ها موافقت کرد و قرار است این دو کشتی‌گیر به همراه رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی عازم مجارستان شوند.
 
پیش از این قرار بود این دو کشتی‌گیر به تورنمنت کیف اعزام شوند اما از آنجا که ویزای مجارستان را دریافت کرده بودند، بنا با حضور آن‌ها در این تورنمنت موافقت کرد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 425924
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *