۰

محرومیت رحمتی عمدی بود؟!

بازی ساده پیش روی آبی ها در هفته آینده؛ شاید بهانه ای شد تا رحمتی با دریافت کارت زرد سوم، از محروم شدن در هفته های جساس تر جلوگیری کند.
محرومیت رحمتی عمدی بود؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در آخرین دقایق از یک نمایش درخشان دیگر در لیگ پانزدهم؛ مهدی رحمتی از داور مسابقه کارت زرد کرفت. این سومین اخطار گلر آبی های تهران بود که او را از حضور در مسابقه بعدی این تیم در لیگ برتر محروم کرد. سید که دو مسابقه قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ در مسابقه امروز با چند واکنش عالی دروازه اش را بسته نگه داشت و بار دیگر اهمیت اش در استقلال را نشان داد. او به ویژه در نیمه دوم نقش مهمی در به دست آمدن یک امتیاز برای استقلال داشت.
قبل از مسابقه امروز با ذوب، رحمتی یک بار در هفته اول برابر سیاه جامگان و یک بار نیز در نبرد با گسترش فولاد اختطار گرفته بود. سومین اخطار او در این فصل نیز کاملا مشابه اخطارهای قبل بود. او دو بار قبل نیز در اخرین لحظات یک دیدار خارج از خانه و به خاطر تاخیر در آغاز مسابقه از داور کارت گرفته بود. تفاوت این کارت با قبلی ها اما شاید به بازی هفته آینده استقلال مربوط می شد.
سیدمهدی با اخطار گرفتن از حاج بابایی، ساده ترین مسابقه فصل تیمش در مقابل استقلال اهواز را از دست داد. شاید خود رحمتی نیز مشکلی با عدم حضور در این مسابقه نداشت. بازی ساده پیش روی آبی ها در هفته آینده؛ شاید بهانه ای شد تا رحمتی با دریافت کارت زرد سوم، از محروم شدن در هفته های جساس تر جلوگیری کند. 
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 426126
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *