۰

«اقتصاد مقاومتی» در راه بازار نشر

استاد فلسفه و عرفان دانشگاه اهل بیت (ع) از نگارش اثری در موضوع «اقتصاد مقاومتی» خبر داد و گفت:‌ این نوشتار به زودی از سوی نشر خادم الرضا (ع) منتشر خواهد شد.
«اقتصاد مقاومتی» در راه بازار نشر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، اسماعیل منصوری لاریجانی، استاد فلسفه و عرفان دانشگاه اهل بیت (ع) ضمن بیان این مطلب گفت: یک کتاب دیگر با عنوان «مرگ و معاد» نیز اکنون در نشر خادم الرضا (ع) در آستانه انتشار قرار دارد.
وی درباره کتاب «اقصتاد مقاومتی» گفت:‌ این نوشتار مبانی دینی، فکری و فرهنگی بحث اقتصاد مقاومتی را مورد بحث قرار داده که در یک مجلد 250 صفحه‌ای منتشر خواهد شد.
منصوری لاریجانی در ادامه توضیح داد: مقام معظم رهبری چند سالی است که در بحث از اقتصاد مقاومتی مباحثی را بیان کرده‌اند چرا که ایشان دغدغه نسبت به فرهنگ دارند و مشرف هستند که جنگ فرهنگی کم از جنگ اقتصادی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه سال‌ها دشمن تلاش می‌کند که به لحاظ اقتصادی و فرهنگی ما را از پا بیاندازد اما موفق نشده است، اظهار داشت: بنابراین اقتصاد مقاومتی راه خروج از این جنگ است که البته درباره آن هم فرهنگ سازی برای کار و تولید شده است.
این استاد عرفان با اشاره به اینکه باید مصرفمان را به چیزی در نسبت صحیح با تولیدمان برسانیم، اظهار داشت: دو کشوری که به لحاظ اقتصادی بسیار تلاش کردند چین و ژاپن بودند اینها کالاهای دنیا را تأمین می‌کنند چرا که از لحاظ اقتصادی بسیار پرکار و مقاوم هستند.
وی همچنین اظهار داشت: بنابراین براساس تأکیدات رهبری باید به ظرفیت‌های داخلی‌مان توجه کنیم تا بتوانیم بر دشمن پیروز شویم. بنابراین برای پیروزی کشور و رستگاری مردم باید در همین راستا حرکت کنیم و این فرهنگ را در خود درونی سازی کنیم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 426204
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *