۰

مردم مشهد حماسه ای بی نظیر آفریدند

مردم انقلابی شهر مشهد مقدس از ساعات اولیه امروز صبح با حضور در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سال ۹۴ بار دیگر مشق انقلاب کردند.
مردم مشهد حماسه ای بی نظیر آفریدند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مشهد پیام، مردم انقلابی شهر مشهد مقدس از ساعات اولیه امروز صبح با حضور در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سال ۹۴ بار دیگر مشق انقلاب کردند.
هنوز که دقایقی به شروع راهپیمایی مانده فلکه برق مملو از جمعیت شده و مسئولین و تشکل های فرهنگی شهر اقدام به برگزاری نمایشگاه ها و غرفه های بصیرت افزایی کرده اند.
هر لحظه به سیل مشتاقان افزوده شده پرچم مرگ بر آمریکا بیش از هر چیز دیگری به چشم می اید.
آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان بزرگ و تولیت آستان‌ قدس رضوی دقایقی پیش در جمع مردم پرشور مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.
دقایقی پیش آیت‌الله علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد به جمع راهپیمایان پیوست.
حماسه ای خاص، دلچسب و ماندگار که نه کار هر ملتی است و نه به انگیزه ی پاسداشت هر رخدادی به بار می نشیند. انگیزه ای الهی می خواهد و مردمانی آسمانی که دلهایشان به وسعت دریا باشد و دستهایشان به حرارت یک خورشید یکدیگر را بفشارند.
حماسه ای که هر سال وقتی بهمن به انتهایش نزدیک می شود به بار می نشیند و دنیا را در تحیری عمیق فرو می برد و خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی تزریق میکند؛ انقلابی که ثمره خون هزاران انسان فرهیخته و بی گناه است.
انقلابی که در طول عمر قریب به ۴۰ ساله اش چه رنج ها که ندیده و چه زخم ها که از دشنه دشمن بر تنش نخورده است؛ آری این انقلاب از لحظه تولدش تا حالا که به روز های بلوغش رسیده است، هر ثانیه اش دنیا دنیا درس ایستادگی و آزادگی و مقاومت است.
مردم مشهد امروز نشان دادمد ک به هیچ وجه با استکبار کنار نیامده و پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 426899
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *