۰
در نشست فرماندار با مسؤلین بمناسبت ۲۲ بهمن مطرح شد؛

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باعث یاس دشمنان می شود

.صالحی فرماندار خاش گفت: با توجه به نقشه ها و هجمه های اخیر در کشور حضور هر چه پررنگ تر مردم مشت محکمی خواهد بود بر دهان استکبار و دشمنان این مرز و بوم و بار دیگرخواهند فهمید این ملت پایبند به ارزشها و آرمان های انقلاب هستند و خواهند ماند.
حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باعث یاس دشمنان می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، صاحب گل صالحی در نشست هماهنگی برنامه های راهپیمایی 22 بهمن تاکید در شهرستان خاش با گرامی داشت ایام الله دهه فجر بر حضور پر شور آحادمردم خاشو مسئولان در راهپیمایی تاکید کرد و افزود:بدون شک حضور مردم در راهپیمایی امسال موجب نا امیدی دشمنان اسلام وایران خواهد شدو وحدت وهمدلی ملت ایران رابه نمایش خواهد گذاشت. 

وی با اشاره به عفو مقام معظم رهبری برای برخی از زندانیان اغتشاشات اخیر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، چون پدری دلسوز و مهربان عفو سراسری را به تمامی جوانان کشور هدیه کردند.
 
 وی اظهارکرد: پویش یک میلیون عکس همزمان با راهپیمایی ۲۲بهمن برگزار خواهد شد که عکسهای جذاب و قشتگ همراه با پرچم مقدس جمهوری اسلامی عکسهای شهدا و... را میتوانید با شماره ۰۹۹۹۹۲۲۱۴۰۱ در شبکه پیام رسان ایتا و شاد ارسال کنیم.

وی افزود: همچنین در راستای محکومیت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و عدم هرگونه سازش و عادی سازی نیز برنامه و امضای طومار خواهیم داشت و بار دیگر این رژیم غاصب توسط تک تک مردم ما محکوم خواهد شد.

صالحی بیان کرد:  همه ی مراسمات انقلابی مردم محور بوده اند و امسال نیز با توجه به اتفاقات و نقشه های برباد رفته دشمن میطلبد حضور مردم بیش از پیش باشد.

فرماندارخاش اجرای شیوه های جدید و نوین، انسجام ومباحث فرهنگی تربیتی را وظیفه و رسالت مهم آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: مدیران و مربیان باید با تسلط کامل و نظم در مراسم حضوریابند.

صالحی در پایان به خدمات نظام  برای مردم اشاره کرد و افزود: نظام و انقلاب از هیچ کاری در راستای رفاه و آسایش مردم دریغ نمیکنند قطار مسافربری و بار بری خاش که نوید تحولات چشمگیر را در شهرستان میدهد یکی از هزاران ثمرات نظام برای مردم است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 452544
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *