۰

فعالیت‌های داوطلبانه پرستاران نقطه قوت جمعیت هلال احمر/ مسئولیت خطیر پرستاران در ترویج گفتمان نوع دوستی و مهربانی در جامعه

تجربه فعالیت‌های داوطلبانه پرستارانی که در کنار جمعیت هلال‌احمر به یاری نیازمندان گوشه‌کنار کشور شتافته‌اند نشان از روح بزرگ این فرشتگان سفیدپوش دارد. تجربه‌ای که سال‌هاست در قاموس فرهنگ داوطلبی ادامه دارد.
فعالیت‌های داوطلبانه پرستاران نقطه قوت جمعیت هلال احمر/ مسئولیت خطیر پرستاران در ترویج گفتمان نوع دوستی و مهربانی در جامعه
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پرستار در پیامی تجربه فعالیت‌های داوطلبانه پرستارانی که در کنار جمعیت هلال‌احمر به یاری نیازمندان گوشه‌کنار کشور شتافته‌اند را نشان از روح بزرگ این فرشتگان سفیدپوش دانست.
وی در این پیام آورده: ولادت حضرت زینب؛ بزرگ‌پرستار واقعه کربلا، بهانه‌ای است تا باری دیگر به یکی از شریف‌ترین و انسانی‌ترین مسئولیت‌های حرفه‌ای بیش از پیش توجه کرده و قدردان زحماتی باشیم که بخشی از بار نظام سلامت کشور را بر دوش گرفته‌ است. 
پرستاران؛ تیمارگرانی که برای آسایش و سلامت بیماران و آرامش خانواده‌هایشان، شبانه‌روز بر بالین آن‌ها، هوشیارانه مسئولیتی بیش از وظایف حرفه‌ای خود بر عهده می‌گیرند تا بخشی از گفتمان نوع‌دوستی و مهربانی را در جامعه جاری کنند. پرستارانی که علیرغم مشکلات معیشتی و انتظاراتی که برای بهبود این مشکلات دارند؛ تلاش می کنند در کنار مردم و بر بالین عزیزان آنها، تسلی‌بخش چشمان نگرانشان باشند. 
تجربه فعالیت‌های داوطلبانه پرستارانی که در کنار جمعیت هلال‌احمر به یاری نیازمندان گوشه‌کنار کشور شتافته‌اند نشان از روح بزرگ این فرشتگان سپیدپوش دارد. تجربه‌ای که سال‌هاست در قاموس فرهنگ داوطلبی ادامه دارد و به یکی از نقاط قوت جمعیت هلال‌احمر برای ایفای نقشی برجسته در حوزه سلامت بدل شده است. 
اینجانب به نمایندگی از همه خدمتگزاران جمعیت هلال‌احمر، میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران عزیز، خاصه؛ پرستاران کادر و داوطلب این نهاد مردمی تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ اجر دنیا و آخرت را برای مجاهدت‌های خالصانه و خاضعانه آن‌ان مسألت می نمایم.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 427066
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *