۰

انریکه:MSN خیال پردازهای خوبی هستند

سرمربی بارسونا گفت: ۱۱ بازیکن من امشب هم از لحاظ فردی و هم گروهی عالی بودند.
انریکه:MSN خیال پردازهای خوبی هستند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، لوییز انریکه پس از بازی مقابل آرسنال اظهار داشت:در نیمه ی اول اذیت شدیم اما یک فوتبال ۹۰ دقیقه ای عالی را شاهد بودیم.در ۳۰ دقیقه ی ابتدایی آنها ما را تحت فشار قرار دادند و ما نیز فرصت هایی را خراب کردیم اما موفق شدیم به ریتم همیشگی خود بازگردیم.
وی ادامه داد:"باید به حریف خود فشار بیاوریم اینطوری ۱۰ بازیکن به دنبال توپ می دوند و خسته خواهند شد ؛ این کاری بود که امشب کردیم.
سرمربی بارسا خاطرنشان کرد:اینیستا فوق العاده بود ؛ ۱۱ بازیکن من امشب هم از لحاظ فردی و هم گروهی عالی بودند.مثلث MSN می توانند رخنه ها را به خوبی بیابند حتی اگر رخنه ای هم وجود نداشته باشد ... می توان گفت که خیال پرداز خوبی هستند (خنده).
وی ادامه داد:همه  بازی من را تحت تاثیر قرار داد ، از شروع تا لحظه ی پایان ؛ چیزی پیدا نمی کنید که من را متعجب نکرده باشد.
سرمربی بارسلونا درباره اینکه آیا آرسنال در نیمه ی اول خوب ظاهر شد گفت: ما خوب بازی را به نفع خود بازگرداندیم ، برای بازی کردن مثل نیمه دوم به نمایشی مانند نیمه ی اول نیاز داشتیم.
وی درباره اینکه مسی قبل از این بازی به چک گل نزده بودبیان داشت: درست است ، این را نمی دانستم اما می دانم که مسی به هر دروازبانی گل خواهد زد.
انریکه افزود:نتیجه ی خوبی کسب کردیم اما هیچ چیز تعیین نشده و بازی برگشتی هم وجود دارد.
وی درباره آسیب دیدگی بوستکس گفت:بوسکتس در واقع 《سوپر بوسکتس》است ؛ از من خواست تا تعویض شود اما در حالی که سامپر و متیو در حال گرم کردن بودند دردش بهتر شد.
سرمربی بارسا درباره اینکه در این بازی بدون تعویض کار را پیش برد اظهار داشت: همه چیز عالی بود پس من هم به آنها اجازه دادم تا شبشان را کامل کنند.
انریکه درباره اینکه آیا پیکه بطور عمدی کارت دریافت کرد گفت: بالطبع نه ؛ هیچکس این کار را نمی کند.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 427457
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *