۰

حرف های گل محمدی بعد از شکست لخویا

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما امروز تلاش ویژه ای انجام دادیم تا به 3 امتیاز این دیدار برسیم و این بزرگ ترین هدف ما در این بازی بود.
حرف های گل محمدی بعد از شکست لخویا
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر لخویا در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید بابت این بازی و مهمتر از آن عملکرد بازیکنان به آنها تبریک بگویم، بازیکنان من توانستند در این بازی با فکر، منظم و سازمان یافته عمل کنند و تمرکز خود را در تمام دقایق بازی حفظ کردند که باید بابت این تلاش به آنها تبریک و خسته نباشید بگویم.  
وی با بیان اینکه این برد هیچ چیز از ارزش ها و کیفیت بالای لخویا کم نمی‌کند، گفت: لخویا با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد در لیگ قطر از شرایط مناسبی برخوردار است، این تیم همچنین مربی خوبی در اختیار دارد و به لحاظ باشگاه داری در سطحی حرفه ای قرار دارد.  
سرمربی ذوب آهن بیان کرد: ما امروز تلاش ویژه ای انجام دادیم تا به 3 امتیاز این دیدار برسیم و این بزرگ ترین هدف ما در این بازی بود. بازیکنان نیز به خوبی تلاش کردند و نشان دادند که می‌توانند این هدف را دنبال کنند و نتیجه آن کسب پیروزی و به ارمغان آوردن 3 امتیاز بازی بود.
 وی افزود: ما توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و اهداف خود را در این بازی دنبال کنیم، این برد را به همه بازیکنان و مردم اصفهان و ایران و کسانی که در ورزشگاه ما را حمایت کردند تقدیم می کنیم.
 گل محمدی در این باره که دیروز در نشست خبری گفتید تیمی جوان در اختیار دارید اما این تیم جوان، تیمی بسیار خوب بود، گفت: دیروز گفتم که تیمی جوان دارم و میانگین سنی بازیکنان من تقریبا 25 سال است اما این به معنی این نیست که تیم من تیم خوبی نیست، بلکه تیمی قابل احترام است که از بازیکنان بزرگی در ترکیب خود سود می‌برد.
 وی درباره کیفیت فنی بازی بیان کرد: لخویا بازیکنان خوبی داشت و یکی از مهمترین نکات بازی ما این بود که توانستیم فضا را از این بازیکنان بگیریم، در این بازی باید خیلی خوب دفاع می کردیم و منتظر استفاده از فرصت‌ها می شدیم.  
سرمربی ذوب آهن افزود: هدف ما این بود که اجازه ندهیم بازی لخویا شکل بگیرد، آنها به دنبال بازی ترکیبی بودند و ما باید توپ های سوم و چهارم آنها را قطع می کردیم. همچنین در ضد حملات موقعیت های خوبی داشتیم که اگر استفاده می کردیم با گل های بیشتری می توانستیم لخویا را شکست بدهیم، اما از اینکه گل ما حاصل یک کار ترکیبی و تمرین شده بود بسیار خوشحال هستیم.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 427458
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *