۰

برانکو با چه دستمزدی قراردادش را تمدید می‌کند؟

برانکو فروردین ماه امسال به پرسپولیس آمد و طی یازده ماه جدا از پرداخت مالیاتش یک میلیارد تومان پول گرفته و تا پایان اردیبهشت مابقی قراردادش را خواهد گرفت.
برانکو با چه دستمزدی قراردادش را تمدید می‌کند؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اما اگر تمام موانع برای تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس برداشته شود و مسوولان این باشگاه در وقت مناسب به این نتیجه برسند که باید این مربی را حفظ کرد و دنبال اهداف بالاتری رفت باید دید شرایط مالی تمدید قرارداد برانکو فراهم هست یا نه. طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌ها حاکی از این بوده که برانکو پیشنهاد افزایش حقوق 20 درصدی داشته و برخی دیگر حتی گفته‌اند رقم قرارداد این مربی تا 60 درصد قابل افزایش است اما واقعیت‌ها را باید کنار هم چید و دید پرسپولیس از این حیث می‌تواند کار را پیش ببرد یا نه؟
برخی نزدیکان برانکو می‌گویند داستان پیشنهاد اضافه دستمزد را افرادی راه انداخته‌اند که دوست ندارند برانکو برای سال دوم در فوتبال ایران بماند اما باید چند نکته را در نظر گرفت. اول اینکه قرارداد 650 هزار دلاری برانکو با پرسپولیس که با احتساب پرداخت مالیات او بیش از 700 هزار دلار می‌شود به پشتوانه کمک حسین هدایتی منعقد شد و با وجود اینکه هدایتی همان ابتدای راه(بعد از پرداخت مالیات و قسط اول قرارداد) خودش را کنار کشید اما باشگاه پرسپولیس با توجه به محدودیت‌های بودجه‌اش قدرت ارائه چنین پیشنهادهایی را ندارد.
از طرفی باید در نظر داشت برانکو مربی چندان ارزانی هم نیست. هر چند رقم قرارداد او با کی‌روش قابل مقایسه نیست اما نسبت به نیکو کواچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و خیلی از مربیان هموطنش از جمه اسکوچیچ و استیماچ که در لیگ برتر ایران با باشگاه‌های متمول تری قرارداد بسته‌اند مربی گران‌قیمتی به حساب می‌آید.
برانکو فروردین ماه امسال به پرسپولیس آمد و طی یازده ماه جدا از پرداخت مالیاتش یک میلیارد تومان پول گرفته و تا پایان اردیبهشت مابقی قراردادش را خواهد گرفت. از طرفی گفته می‌شود او از باشگاه قطری پیشنهادی یک میلیون دلاری و از باشگاه اماراتی پیشنهادی 800 هزار دلاری داشته و چنانچه بخواهد با پرسپولیس تمدید کند بعید است کمتر از 700هزار دلار بخواهد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 427621
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *