۰

گرمه آماده خلق سومین حماسه حضور / این بار نیز رتبه اول استان را کسب می‌کنیم

مردم شهرستان گرمه با اشاره به مشارکت ۹۳ درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اظهار داشتند: این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، سومین حماسه حضور در سال جاری را خلق و رتبه اول مشارکت در استان خراسان شمالی را کسب خواهیم کرد.
گرمه آماده خلق سومین حماسه حضور / این بار نیز رتبه اول استان را کسب می‌کنیم
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری گرمه، مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان گرمه با گوش فرا دادن به منویات مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور حضوری فعال داشته‌اند و خلق حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم استقبال و تشییع شهید مدافع حرم، گویای این واقعیت است.
شهروندان گرمه‌ای پیش‌ازاین نیز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با حضور ۹۳ درصدی خود پای صندوق‌های رأی رتبه اول مشارکت در سطح استان خراسان شمالی را کسب نموده بودند.
در انتخابات ریاست جمهوری ۱۷هزار و ۶۴نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این میزان ۱۵هزار و ۹۸۵نفر در انتخابات شرکت داشتند.
این بار نیز مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گرمه، همگام با سایر هم‌وطنان خود، برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند و خلق حماسه‌ای دیگر لحظه‌شماری می‌کنند.
جلالی از شهروندان گرمه‌ای در این رابطه گفت: مردم شهرستان گرمه با لحاظ کردن معیارهای بیان‌شده از طرف رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگان اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز هفتم اسفند به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.
وی با بیان اینکه همین مردم همیشه در صحنه از نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و بلکه از همه مسئولان انتظاری جز خدمت صادقانه به مملکت و تلاش برای عمران و آبادانی ایران اسلامی ندارند اظهار داشت: مردم از نمایندگان انتظار دارند که هر نماینده عدالت را رعایت نموده و در برابر دفاع از حقوق ملت ایران شجاع باشد.
طایفی با بیان اینکه ولایت مداری مردم شهرستان گرمه به اثبات رسیده است افزود: به‌طور حتم در این انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنیم و به افرادی که همگام و همسو با ولایت و حاکمیت و همدل با ملت باشند رأی خواهم داد.
صادقی که برای اولین بار است حضور در پای صندوق رأی را تجربه می‌کند اظهار می‌دارد: بی‌صبرانه منتظر هفتم اسفند هستم و دوست دارم جزو اولین کسانی باشم که رأی خود را به صندوق می‌اندازم.
وی ادامه می‌دهد: من و تمامی رأی اولی‌های شهرستان به یاوه‌گویان غرب که قصد دخالت در امورات کشور را دارند ثابت می‌کنیم که به‌هیچ‌وجه اجازه چنین کاری را به آنها نخواهیم داد و این مزدوران باید آرزوی برگشت به ایران را به گور ببرند.
یکی از کشاورزان گرمه‌ای رأی دادن را وظیفه ملی و افتخاری برای ملت و نظام دانست و گفت: حتماً پای صندوق‌های رأی می‌روم و انتظار دارم نماینده انتخاب‌شده برای شهرستان کوشا باشد و به فکر بیکاری جوانان و ایجاد اشتغالزایی باشد و نیز به وعده‌های خود عمل کند چرا که وعده‌های آنان هرگز از اذهان مردم فراموش نمی‌شود.
وی افزود: حضور ما در پای صندوق‌های رأی بیانگر لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، پاسداشت خون شهیدان و اثبات هویت اسلامی و اقتدار ملی ایرانیان به تمام جهان است.
خانم قاسمی از دانش آموزان رأی اولی شهرستان گرمه نیز گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم تا نشان دهم که آینده کشورم برایم مهم است و باید در این میدان سهمی داشته باشم.
وی ادامه داد: رأی ما فقط یک کاغذ کوچک نیست، بلکه حکم یک سلاح را دارد تا مقابل دشمنان بایستیم و آن‌ها را خوار و ذلیل کنیم.
صادقی عضو جامعه ورزشی شهرستان گرمه با بیان اینکه هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است بیان داشت: ورزشکاران شهرستان گرمه نیز همسو با سایر مردم شهرستان در روز جمعه حضوری همه‌جانبه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.
وی اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان ایران و اسلام سخت در تلاش‌اند با توطئه‌های شوم و نابکارانه خود، مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند، به همین دلیل حضور در این عرصه مهم کشور در شرایطی که دشمنان نقشه‌های بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مردم طراحی کرده‌اند، بر همه واجب است و مردم باید با نگاهی عمیق و کاملاً هوشمندانه بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند.
این ورزشکار گرمه‌ای ادامه داد: ولایتمداری، درک مشکلات واقعی مردم شهرستان و استان، رسیدگی به‌موقع درخواست‌های مردمی، تعهد، دلسوزی، خلوص نیت، جدیت در پیگیری‌ها و دفاع از خواسته‌های مردمی که ایشان را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کرده‌اند؛ از جمله خواسته‌ها و انتظارات رأی‌دهندگان از نمایندگان خود است.
انتهای پیام/
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 427712
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *