۰

چرا سرمربی تیم ملی بازی‌های استقلال را از نزدیک نمی‌بیند؟ / کی‌روش پرسپولیسی!

کی‌روش از زمانی که دوران مرخصی‌اش تمام شده و به ایران برگشته، حتی یک بار هم برای تماشای بازی‌های استقلال به ورزشگاه آزادی نرفته است. همین موضوع، باعث شد تماشاگران استقلال با زدن اتهام «پرسپولیسی» به سرمربی تیم ملی، علیه او شعار بدهند.
چرا سرمربی تیم ملی بازی‌های استقلال را از نزدیک نمی‌بیند؟ / کی‌روش پرسپولیسی!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بازی استقلال و گسترش فولاد در کنار یک مهمان ویژه، یک غایب بزرگ هم داشت. سرمربی تیم ملی از زمانی که دوران مرخصی‌اش تمام شده و به ایران برگشته، حتی یک بار هم برای تماشای بازی‌های استقلال به ورزشگاه آزادی نرفته است. همین موضوع، باعث شد تماشاگران استقلال با زدن اتهام «پرسپولیسی» به سرمربی تیم ملی، علیه او شعار بدهند. بررسی بازی‌هایی که کی‌روش در این مدت از نزدیک تماشا کرده، نشان می‌دهد اگر کی‌روش پرسپولیسی هم نباشد، حداقل رابطه خوبی با استقلال ندارد.
 
سه از چهار
کی‌روش بلافاصله بعد از پایان مرخصی و در اولین روزهای بازگشت به ایران، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به ورزشگاه رفت. دو هفته بعد، او بازی تیم برانکو با فولاد را از نزدیک دید و این هفته هم تماشاگر ویژه بازی سایپا و پرسپولیس بود. از زمانی که کی‌روش به ایران برگشته،‌ پرسپولیس 4 بازی انجام داده که کی‌روش 3 بازی را از نزدیک تماشا کرده است. تنها بازی پرسپولیس بدون حضور کی‌روش، مقابل ذوب آهن در اصفهان بود. کی‌روش هر سه بازی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی، به عنوان مهمان در جایگاه ویژه نشست.
 
دور از آزادی
هفته نوزدهم که پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان بازی می‌کرد، استقلال در تهران میزبان استقلال اهواز بود. کی‌روش در این هفته هم ترجیح داد به جای بازی استقلال، مسابقه بین سایپا و استقلال خوزستان که در ورزشگاه قوامین برگزار می‌شد را از نزدیک تماشا کند. تنها بازی استقلال که کی‌روش به ورزشگاه رفته، بازی این تیم با نفت تهران در ورزشگاه تختی بود. در آن مسابقه، نفت از استقلال میزبانی می‌کرد و کی‌روش در هیچکدام از دو میزبانی استقلال مقابل استقلال اهواز و گسترش فولاد، حاضر نشده به ورزشگاه آزادی برود.
 
رحمتی یا مظلومی؟
درخشش رحمتی در این فصل لیگ، بخشی از طرفداران استقلال را روبروی سرمربی تیم ملی قرار داده است. تماشاگرانی که اعتقاد دارند کی‌روش از سر لجبازی، نمی‌خواهد به یکی از آماده‌ترین دروازه‌بان‌های ایران میدان بدهد. در بازی استقلال و گسترش هم رحمتی، چهره ویژه بازی بود و بعد از پایان مسابقه شدیدا روی سکوها تشویق شد. اگر کی‌روش در ورزشگاه آزادی بود، احتمالا محبور می‌شد بعد از پایان بازی دوباره درباره رحمتی، توانایی‌ها و دلایل دعوت نشدنش صحبت کند. بحثی قدیمی، که سرمربی تیم ملی علاقه‌ای به مطرح شدن دوباره آن ندارد. در طرف دیگر، مظلومی هم از زمان حضور کی‌روش در ایران جزو منتقدین اصلی او بوده و حتی مدیرعامل و اعضای فعلی هیات مدیره استقلال هم در مقاطع مختلف علیه او مصاحبه کرده‌اند. در چنین شرایطی، بحث چرخش کی‌روش به سمت بازی‌های پرسپولیس، زیاد دور از انتظار نیست. به خصوص که او محبوبیت خوبی روی سکوهای پرسپولیسی دارد. همین چند ماه قبل، تماشاگران این تیم در بازی با ملوان و مقابل چشمان مایلی کهن، کی‌روش را تشویق کردند و حاجی هم به آن‌ها، تراول نشان داد.
 
مارکار، سوژه ثابت
در تمام بازی‌های استقلال که کی‌روش در ورزشگاه آزادی نبوده، دستیاران او و به صورت خاص مارکار آقاجانیان برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه رفتند. آقاجانیان بازی‌هایی که کی‌روش به ورزشگاه آزادی رفته هم در کنار او حضور داشته اما در مورد استقلال، مجبور است بدون کی‌روش در جایگاه ویژه بنشیند. به نظر می‌رسد حداقل تا زمانی که سکوهای استقلال برای رحمتی شعار بدهند و کاپیتان آبی‌ها درون دروازه بدرخشد، به جای کی‌روش، مارکار بیننده ثابت بازی‌های استقلال خواهد بود.
 
 
تماشاگران امروز
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 427842
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *