۰

پشت پرده قهر مربی استقلال

مظلومی نیز پیام این بازیکنان که توسط برهانی به دست او رسیده است را به گوش صالح می رساند.
پشت پرده قهر مربی استقلال
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، هر چند به نظر می رسد با برگزاری جلسه ای میان اعضای کادرفنی و مدیرعامل باشگاه در روز یکشنبه ماجرای قهر مجید صالح ختم به خیر شده باشد اما با پیگیری های شفقنا ورزشی، دلیل اصلی درگیری صالح و پرویز مظلومی مشخص شد. به گزارش شفقناورزشی، شنیده ها حاکی از این است که روز شنبه آرش برهانی حامل پیغامی از سوی برخی بازیکنان تیم بوده است که از برخوردهای مجید صالح در تمرینات ناراحت بودند و معتقد بودند که برخوردهای او در تمرین باعث سرخوردگی و تحقیر آنها می شود.
مظلومی نیز پیام این بازیکنان که توسط برهانی به دست او رسیده است را به گوش صالح می رساند و مربی استقلال که از این موضوع ناراحت بوده است، تصمیم به قهر از تمرین می گیرد و پس از آن اختلافاتی میان صالح و مظلومی سر باز می کند و بحث به دیگر مسائل از جمله طراحی تمرینات و دیگر موضوعات فنی کشیده می شود.
سرمربی استقلالی ها نیز شاید به همین دلیل ترجیح داد تا با طراحی تمرینات روز شنبه از یک سو و حمایت های مستمر از برخی بازیکنان در این جلسه تمرینی تبدیل به سوژه اول گزارش تمرین های رسانه ها شود تا به نوعی نسبت به اقدامات دستیار اول خود دهن کجی کرده اشد.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 427928
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *