۰

یورش تراکتور ایران به الجزیره امارات

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز چهارشنبه در امارات به مصاف تیم الجزیره می‌رود.
یورش تراکتور ایران به الجزیره امارات
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، تیم تراکتورسازی در بازی رفت مقابل الجزیره  آنقدر خوب و قدرتمند بازی کرد که حریف اماراتی در دقیقه 5 تسلیم شد. سرخپوشان در آن مسابقه یک تیم واقعی بودند. همه بازیکنان یکدل و هم قسم برای موفقیت تیم شان با تمام وجود تلاش کردند و در نهایت 4 گل در کیسه الجزیره گذاشتند تا آنها گل های سرخ تبریزی را با خود به امارات سوغات ببرند و دیگر بهانه ای برای میزبانی تراکتورسازی نداشته باشند.
قلعه نویی قطعا به شاگردانش خواهد گفت که آن بازی تمام شده و دیگر نباید در باد پیروزی 4 گله مقابل الجزیره خوابید. قطعا الجزیره با تمام توان برای جبران به مصاف تراکتورسازی خواهد آمد اما اگر قلعه نویی همان مربی جسور بازی رفت باشد و به فکر گرفتن مساوی نباشد پیروزی دور از دسترس او و شاگردانش نخواهد بود.

 
بختیار رحمانی در بازی رفت دو گل زد تا دوباره محبوب هواداران تراکتورسازی شود. مهدی شریفی و شجاع خلیل زاده هم دو گل دیگر تراکتورسازی را زدند تا سرخپوشان تبریزی در صدر گروه C و بالاتر از تیم های مدعی چون الهلال عربستان قرار بگیرد.
تراکتورسازی ساعت 20 به مصاف حریف اماراتی خود خواهد رفت دیگر دیدار این گروه را الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان برگزار می کنند.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 428052
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *