۰

زولا روی لبه تیغ؛ سرمربی نکونام و دژاگه در آستانه اخراج

رسانه های قطری از شرایط سخت جانفرانکو زولا در باشگاه العربی سخن به میان آوردند و تاکید کردند احتمال اخراج این مربی از هدایت العربی زیاد است.
زولا روی لبه تیغ؛ سرمربی نکونام و دژاگه در آستانه اخراج
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از روزنامه الرای قطر، العربی در فصل جاری با هدایت جانفرانکو زولا نوسان زیادی داشته است. این تیم در بعضی از دیدارها عملکرد درخشانی از خود نشان داده و به راحتی برابر حریفان خود به پیروزی رسیده اما در بعضی دیگر از دیدارها عملکرد خوبی نداشته است.
 
در العربی دو بازیکن ایرانی به نام های اشکان دژاگه و جواد نکونام بازی می کنند. دژاگه دومین فصل حضورش در این تیم قطری را پشت سر می گذارد اما نکونام در نیم فصل دوم سال جاری به جمع قرمز پوشان العربی پیوست و اتفاقا هر دو بازیکن از بهترین های این به شمار می آیند و کمتر از آنها انتقاد می شود.
 
زولا اما در شرایط خوبی به سر نمی برد. هجمه زیادی علیه این مربی وجود دارد و این احتمال زیاد است که از هدایت این تیم اخراج شود این در حالی است که او در آغاز فصل هدایت العربی را بر عهده گرفته و با این تیم قرارداد سه ساله دارد.
 
العربی در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با نتیجه سه بر یک برابر السد تن به شکست داد و شانس رسیدن به جایگاه سوم جدول رده بندی را از دست داد. بعد از بازی، بسیاری از هواداران العربی در فضای مجازی به انتقاد از سرمربی ایتالیایی تیم پرداختند و خواستار اخراج او شدند.
 
یکی از منتقدان اصلی زولا، آل شافی است که در آغاز فصل مدیر باشگاه العربی بود اما به خاطر اصرار زولا در جذب نکونام با این مربی ایتالیایی به مشکل خورد و در نهایت هم استعفا کرد چراکه او مخالف حضور نکونام در العربی بود. این در حالی بود که زولا اصرار داشت این بازیکن باتجربه ایرانی را جذب کند.
 
روزنامه الرای قطر نوشت شرایط برای زولا سخت شده است و با توجه به اعتراض های زیادی که علیه او وجود دارد، این احتمال زیاد است که از هدایت العربی اخراج شود.
 
هر چند رسانه های قطری از احتمال اخراج زولا سخن به میان می آورند اما خود این مربی ایتالیایی تاکید کرد به هیچ وجه به دنبال استعفا و کناره گیری از العربی نیست و با تمام توان به کارش ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 428058
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *