۰

رونق تولید و اشتغال در گرو سرمایه‌گذاری خارجی است

استاندار قزوین در دیدار با هیئت تجاری کره جنوبی گفت: یکی از راه های ایجاد رونق اقتصادی، تولید و اشتغال پایدار سرمایه گذاری خارجی است.
رونق تولید و اشتغال در گرو سرمایه‌گذاری خارجی است
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از  سرویس اقتصادی شاخص، استاندار استان گیونگی کره جنوبی در رأس یک هیئت تجاری و اقتصادی به قزوین سفر کرد.
استانداران قزوین و گیونگی در نشستی مشترک ضمن معرفی ظرفیت ها بر گسترش همکاری ها تاکید کردند.
همتی استاندار قزوین در این نشست ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، زیربنایی و گردشگری را لیست پیشنهادی استان برای سرمایه گذاری مشترک اعلام کرد و گفت: یکی از راه های ایجاد رونق اقتصادی، تولید و اشتغال پایدار سرمایه گذاری خارجی است.
وی همچنین استان گیونگی کشور کره جنوبی را استانی توانمند در عرصه صنعتی دانست و افزود: با وجود ثبت ۶۲ هزار واحد صنعتی در این استان، می توان فعالیت های مشترک برای کسب بازارهای جدید و یا تولید کالاهای مشترک برای بازارهای داخلی و خارجی را دنبال کرد.
نام کینگ پیل استاندار گیونگی هم با بیان اینکه قزوین یک استان ثروتمند با ظرفیت های خوب سرمایه گذاری است اظهار کرد: توانمندی های خوب قزوین در زمینه خودروهای خورشیدی و الکتریکی، رباتیک و انرژی های تجدید پذیر، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری مشترک است.
در پایان سند تفاهم خواهرخواندگی و همکاری های مشترک قزوین_گیونگی امضا شد.
قزوین پیش از این با شهرهایی چون آلتو آلتنجو پرتغال، غازیان تپ ترکیه، بیشکک قرقیزستان، ایروان ارمنستان وهایکوی چین تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا کرده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 428134
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *