۰

بررسی آمار خارجی های لیگ پانزدهم: طلای سیاه!

از فرناندو خسوس استقلال اهواز تا آلویس نانگ تراکتورسازی. کدام بازیکن خارجی از بقیه بهتر بود؟ حالا شاید با کمی تغییر به حرف عبدالله ویسی برسید: «بازیکن خارجی خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است!»
بررسی آمار خارجی های لیگ پانزدهم: طلای سیاه!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، استقلال که در خرید بازیکن خارجی ناموفق بوده، پرسپولیس موفق نبوده، بازیکن خارجی های سپاهان محروم بودند. همین اتفاق باعث شد که چند بازیکن خارجی خوب وارد فوتبال شوند. البته شکار استقلال خوزستان و تراکتورسازی پررنگ تر از بقیه بود.
 
 
 
فرناندو دخسوس:
 

 
دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان در تمام بیست‌ویک دیدار فصل به میدان رفت. او در این مدت موفق به کسب دوازده کلین‌شیت هم شد  و فقط ده گل دریافت کرد. استقلال خوزستان در دیدار مقابل راه‌آهن با شروع مجدد فرناندو دخسوس به گل رسیدند که یک پاس گل هم به کارنامه این دروازه‌بان اضافه کرد. همچنین دخسوس ضربه پنالتی غلامرضا عنایتی را هم مهار کرد. فرناندو در این فصل فقط در دیدار مقابل پرسپولیس بیش از یک بار دروازه‌اش باز شد.
 
 
 
 
ماتیاس چاگو:
 

 
این بازیکن فقط هفتادوپنج دقیقه از لیگ پانزدهم را از دست داد. چاگو در هر سه کلین‌شیت فولاد هم حضوری موثر داشت. ضمن این که اولین برد این فصل فولاد روی گل همین بازیکن به ثمر رسید. چاگو در دیدار مقابل راه‌آهن، سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان موفق به زدن گل شد. ضمن این که در دیدار برگشت مقابل راه‌آهن هم پاس گل داد.
 
 
 
علی همام:
 

 
دفاع راست ذوب‌آهن در 1445 دقیقه از لیگ این فصل به بازی گرفته شد. ذوب‌آهن فقط در پنج دیداری که همام را به طور کامل در زمین داشت، گل خورد. ضمن این که فقط یک بار علی همام بیش از یک گل خورده‌اند. مدافع لبنانی ذوب‌آهئ چهار پاس گل هم داده.
 
 
 
آگوستو سزار:
 

 
سزار به فولاد گل زد و مقابل سایپا پاس گل داد. این آمار تهاجمی آگوستو در 1538 دقیقه‌ای است که به میدان رفته. ضمن این که در نه دیدار از نوزده دیدارش تراکتورسازی گلی نخورده است.
 
 
 
آلویس نانگ:
 

 
گل به استقلال، گل به گسترش‌فولاد، گل به فولاد، پاس گل به فولاد، گل به سایپا، گل به سپاهان آمار نانگ در 1064 دقیقه‌ای است که به میدان رفته. نانگ در نیم فصل نخست چهار گل برای نفت زد و یک پاس گل ارسال کرد. حالا هم در تراکتورسازی اولین گلش را به ثمر رساند.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 428263
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *