۰

بررسی پروژه‌هایی برای ساخت مراکز اهدای خون در سراسر کشور

دبیر مجمع خیرین انتقال خون با اشاره به اینکه ایجاد ۵ مرکز بزرگ اهدای خون در تهران آغاز برنامه‌ها است، گفت: در حال بررسی پروژه‌هایی برای ساخت این مراکز در سراسر کشور هستیم.
بررسی پروژه‌هایی برای ساخت مراکز اهدای خون در سراسر کشور
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فردین بلوچی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های سازمان انتقال خون بحث تکریم اهدا‌کنندگان خون است و احساس می‌شد در این زمینه کارهای بزرگ و خوبی انجام نشده، بنابراین با یک همدلی و همراهی جدید در قالب مجمع خیرین سازمان انتقال خون تصمیم بر آن شد که 5 مرکز بزرگ اهدای خون با همکاری شهرداری و بانک صنعت و معدن راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد 5 مرکز بزرگ اهدای خون در تهران آغاز راه برنامه‌ها است، افزود: در حال بررسی پروژه‌هایی برای ساخت مراکز اهدای خون در سراسر کشور هستیم.
دبیر مجمع خیرین انتقال خون ادامه داد: مسیری که در حال حاضر برای ساخت مراکز بزرگ اهدای خون تهران آغاز کرده‌ایم، در واقع پاسخ فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بوده؛ چراکه ایشان امسال را سال همدلی و همزبانی تعریف کرده‌اند. ما نیز در چنین فضایی در یک کار گروهی و با همدلی و همراهی بین مجموعه وزارت بهداشت، سازمان انتقال خون، شهرداری و بانک صنعت و معدن، در جهت رسیدن به موفقیت گام برداشته‌ایم.
بلوچی با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند تیمی که در حوزه سلامت مشغول خدمت است، تمام دغدغه‌هایش این بوده که مشکلات مردم را حل کند، افزود: ما نیز در سازمان انتقال خون در این مسیر حرکت کرده و انشاءالله روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر در سازمان خواهیم بود.
مشاور اجرایی مدیرعامل انتقال خون با بیان اینکه مجمع خیرین انتقال خون، مجمعی است که تمام حوزه استان‌های کشور را کنار خودش می‌بیند، اضافه کرد: سعی می‌کنیم خیرین سراسر کشور را شناسایی کنیم و در استان‌های کشور به تبع نیازهایی که هست، شعبات و دفاتری را اگر لازم است،دایر کنیم، لذا پیش‌بینی می‌کنیم در آینده برنامه‌های بهتر و مدونی را در این زمینه داشته باشیم.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 428428
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *