۰

پورعلی گنجی: هدف های بزرگی دارم

مرتضی پورعلی‌گنجی درباره حضور خود در تیم السد و بازی پیش روی این تیم اظهارنظر کرد.
پورعلی گنجی: هدف های بزرگی دارم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مرتضی پورعلی‌گنجی درباره حضور خود در تیم السد و بازی پیش روی این تیم اظهارنظر کرد.
* بازی تیم شما در هفته پیش رو با الغرافه چطور می‌بینید؟
بازی بسیار سختی در پیش داریم ولی بازیکنان ما توانایی پیروزی در این بازی را دارند. آنها می‌خواهند بعد از شکست دادن تیم‌های الخور و العربی، الغرافه را نیز در جمع شکست‌ خورده ببینند.
* شما برای پیروزی در برابر این تیم چگونه آماده می‌شوید؟
الغرافه تیم بزرگی است. ما باید در زمین و در بازی روبه‌روی آنها قوی ظاهر شویم. در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. بازی‌های آینده ما در لیگ ستارگان و جام حذفی قطر بسیار مهم است و ما باید در آنها به پیروزی برسیم.
* در تیم السد چه نکاتی را دیده‌ای که متفاوت از سایر تیم‌ها باشد؟
هر تیم برای خودش نکات متفاوتی از سایر تیم‌ها دارد. سبک بازی تیم‌ها با یکدیگر فرق می‌کند و هر جایی شرایط خاص خودش را دارد. البته ما در تیم السد روی توانایی‌های خودمان تکیه می‌کنیم، تیمی هستیم که سعی می‌کنیم با کسب بهترین فرم در هر بازی به پیروزی برسیم.
* کدام بازیکن در تیم شما یک ستاره است؟
تمام بازیکن‌های ما ستاره هستند. السد تیمی نیست که یک بازیکن در آن همه کاره باشد. ما تیمی هستیم که به صورت یک گروه واحد در بازی‌ها ظاهر می‌شویم و این موضوع را من از لحظه حضورم درک کردم.
* السد بازی رفت برابر الغرافه را پیروز شد، آیا بازی برگشت را هم می‌توانند به پیروزی برسند؟
من نمی‌توانم از الان پیش‌بینی کنم که نتیجه این بازی چه می‌شود. بخصوص اینکه در بازی رفت من حضور نداشتم. در حال حاضر تمام تلاش ما این است که بازی‌هایمان را با 3 امتیاز پشت سر بگذاریم.
* چه قولی به تماشاگرانتان می‌دهید؟
ما همواره به آنها قول می‌دهیم که بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم. در حال حاضر من به همه آنها قول می‌دهم که بهترین فرم بازی خودم را در زمین پیاده کنند چراکه ما می‌توانیم بازی‌های خود را با پیروزی به اتمام برسانیم. پس از اولین گلم در بازی برابر العربی انگیزه زیادی دارم و به هواداران قول می‌دهم از این انگیزه برای پیروزی تیم استفاده کنم.
* چه عواملی بر نتایج نه چندان مطلوب السد در بازی‌های قبل تاثیر داشت؟
بازیکنان زیادی از تیم ما دچار مصدومیت و محرومیت شدند. اما در نیم فصل دوم ما به خوبی به میدان آمدیم و شما تاثیر آن را به مرور خواهید دید.
* حذف از لیگ قهرمانان باعث موفقیت در بازی‌های اخیر شما شده است؟
ما بازی خوبی در برابر الجزیره در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان انجام دادیم و بسیار به صعود نزدیک بودیم اما این فوتبال است و گاهی اوقات اتفاقات اینچنینی می‌افتد. متاسفانه آن بازی به پنالتی کشیده شد و ضربات پنالتی نیز نشانه لیاقت هیچ تیمی نیست.
* چشم‌انداز شما و آرزوهایتان در این تیم تا کجاست؟
آرزوهای من در تیم السد حدومرز ندارد. علیرغم اینکه مدت کوتاهی است در این تیم حضور دارم اما احساس می‌کنم انگیزه بسیاری برای موفقیت دارم. بسیار خوشبختم که به این تیم آمدم و امیدوارم افتخارات زیادی بتوانم کسب کنم.
* آیا حضور السد در مربع طلایی بالای جدول غیرممکن است؟
هنوز 6 مسابقه باقی مانده است و ما می‌خواهیم در تمام بازی‌هایمان پیروز شویم. من با قاطعیت به شما می‌گویم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در جمع 4 تیم باشیم.
* آیا به قهرمانی خوشبین هستی؟
حتما؛ بعد از بازگشت بازیکنان غایب و مصدوم هدفمان حضور قدرتمند در لیگ است و به دنبال این هستیم که به عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کنیم.
* در این تیم مشکلی هم داری؟
از وقتی به السد پیوسته‌ام همه کارها عالی انجام شده اما این را می‌گویم که گذر از مشکلات فوتبالی به اراده قوی نیاز دارد و این چیزی است که ما باید داشته باشیم. من هم به مانند همه بازیکنان السد به دنبال این هستم تا با تلاش و حضور قدرتمند باعث موفقیت این تیم شوم.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 428496
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *