۰

ادامه تعریف‌های «بودار» از پرسپولیس!

با وجود کسب دو پیروزی پیاپی توسط استقلال که صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی را دست‌کم تا پایان هفته بیست‌ودوم تضمین کرد، پرویز مظلومی همچنان با فشار تند منتقدانش مواجه است.
ادامه تعریف‌های «بودار» از پرسپولیس!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، با وجود کسب دو پیروزی پیاپی توسط استقلال که صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی را دست‌کم تا پایان هفته بیست‌ودوم تضمین کرد، پرویز مظلومی همچنان با فشار تند منتقدانش مواجه است. بسیاری از پیشکسوتان استقلال امسال به شکل عجیبی کیفیت بازی پرسولیس را مورد ستایش قرار داده‌اند و از رقیب سنتی تمجید کرده‌اند. این تعریف‌ها همزمان با انتقاد از شیوه بازی استقلال باعث آزار مظلومی و سایر اعضای کادرفنی آبی‌ها شده است.
همین چند روز پیش بود که محمد نوازی در مصاحبه‌ای عجیب مدعی شد تعریف و تمجیدهای بیش از حد از پرسپولیس، به نظرش «بودار» است. با این وجود اتفاقا این خود آبی‌ها هستند که یک به یک به حمایت از کیفیت فنی سرخپوشان می‌پردازند و تیم برانکو را تحسین می‌کنند. در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، امیر قلعه‌نویی برای چندمین بار از کیفیت بالای بازی پرسپولیس سخن گفت. همچنین دیروز هم محمدرضا مهرانپور، یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال در مصاحبه‌ای گفته: «این یک اعتراف تلخ است، اما پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می‌کند.»
به نظر می‌رسد خود آبی‌ها برای تعریف از پرسپولیس مصمم‌تر از سرخ‌ها هستند؛ به ویژه که تداوم نمایش‌های نه‌چندان مطلوب تیم مظلومی باعث می‌شود دست منتقدان برای ستایش حریف قدیمی بازتر باشد.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 428711
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *