۰

چند سوال از رییس اتاق اصناف اسلامشهر/ آیا نمایشگاه بهاره بهارِ متخلفین اسلامشهر نیست؟

برگزاری نمایشگاه بهاره در اسلامشهر همواره با حواشی بسیاری مواجه بوده و سوالات زیادی در این خصوص ذهن مردم اسلامشهر را درگیر کرده است.
چند سوال از رییس اتاق اصناف اسلامشهر/ آیا نمایشگاه بهاره بهارِ متخلفین اسلامشهر نیست؟
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از اسلامشهرخبر، در آستانه سال نو بار دیگر نمایشگاه بهاره در شهرستان اسلامشهر برپا شده است؛ برگزاری این نمایشگاه در این روزها مجددا سوالات بسیاری را در ذهن مردم اسلامشهر ایجاد کرده است.
نکته نخست نحوه برگزاری این نمایشگاه و چرایی به مزایده نگذاشتن برگزاری این نمایشگاه است؛ سوال دیگری که ذهن را درگیر می کند پلاک نداشتن برخی از غرفه های نمایشگاه است؛ و در ادامه این که این غرفه ها متعلق به چه کسانی است؟ البته نباید این نکته را فراموش کرد که در مواردی غرفه هایی با مساحت های متفاوت با یک قیمت به غرفه داران اجاره داده شده است.
در ادامه به این سوال می رسیم که چرا درآمدهای حاصل از برگزاری این نمایشگاه در سال های گذشته به صورت علنی اعلام نشده است؛ اسناد مالی این نمایشگاه توسط چه کسانی بررسی می شود؟
آیا اعضای کمیسیون نظارت بر اصناف بابت برگزاری این نمایشگاه دریافتی دارند؟ و در صورتی که پاسخ مثبت است مبلغ این دریافتی ها چقدر است؟
آیا این موضوع که بابت چشم پوشی برخی از مدیران یکی از نهادهای دولتی شهرستان در مقابل تخلفات موجود در برگزاری نمایشگاه مبلمان منزل این افراد از سوی رییس اصناف تامین می شود صحت دارد؟
گفته می شود مسئول تایید گردش مالی نمایشگاه بهاره در سال گذشته تا آخرین لحظات حاضر به تایید حساب های مالی این نمایشگاه نبوده است؛ چه اتفاقی در آخرین لحظات صورت گرفته است که این مسئول حاضر به تایید گردش مالی نمایشگاه بهاره شده است؟
درآمدهای حاصل از فعالیت بستنی فروشان و دستگاه های بازی مقابل نمایشگاه کجا ثبت می شود؟
و سوالات بسیار دیگری که مدیر اتاق اصناف اسلامشهر می تواند با پاسخگویی به این سوالات شائبه های به وجود آمده را برطرف کند؛ البته بعید است پاسخ روشنی از سوی این شخص و سایر عوامل برگزارکننده نمایشگاه بهاره به سوالات مذکور داده شود زیرا به نظر می رسد به دلایلی این افراد از رسانه ای شدن چنین مسائلی واهمه دارند و در همین راستا افرادی را در نمایشگاه اجیر کرده اند تا در صورت حضور اصحاب رسانه به این نفرات حمله ور شوند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 428778
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *