۰

حرف های تند اسدی به پیروانی

دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید که از میان 53 زمین، زمین پژوهشگاه برای تمرین تیم ملی انتخاب شد.
حرف های تند اسدی به پیروانی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، علیرضا اسدی که روی خط برنامه نود آمده بود، درباره صحبت‌های افشین پیروانی اظهار کرد: هیچ زمانی در مورد تیم ملی وارد بحث فنی نشده‌ام. البته در بعضی از مواقع که به عنوان دبیرکل وظیفه داشتم، ورود کردم اما گاهی افراد این حوزه‌ها را با هم یکی می‌کنند و روی نقطه‌ای که فکر می‌کنند نقطه قوت است تمرکز می‌کنند تا به هدف خود برسند. ما دخالتی در مباحث فنی نداشتیم و اگر هم قرار باشد بحثی باشد، کمیته فنی مطرح می‌کند. اما اگر بخواهند کمیته فنی را به حساب نیاورند درست نیست. مسئول کمیته فنی ما آقای محصص است و آقایان معینی، احسانی و طالبی عضو این کمیته هستند.
 
وی افزود: ما از صبح تا شب کار می‌کنیم تا مسائل مربوط به هتل و امکانات را فراهم کنیم. آیا قرار است همه نظرات با هم یکی باشد؟ من به آقای شیرازی درخواست دادم تا ظرفیت زمین‌های تهران را به ما اعلام کند. او هم در نامه‌ای 53 زمین به ما معرفی کرد که از آنها بازدید کردیم و در نهایت زمین پژوهشگاه را انتخاب کردیم. مگر چهار سال قبل تیم ملی از زمین کمپ تیم ملی استفاده نمی‌کرد؟
اسدی درباره جمله‌ای خطاب به کی روش که گفته بود و عنوان کرده بود کی روش را از نظر فنی قبول ندارد، گفت: آقای پیروانی! شما در جلسه من و کی روش نبودید. من سنم از شما بیشتر است. ما هیچ وقت در آن جلسه اینگونه صحبت نکردیم. کاش یک بار به من مراجعه می‌کردید تا داستان را برایتان تعریف می‌کردم. من که بازیکن تیم ملی بودم دلم نمی‌خواهد تیم ملی به جام جهانی برود؟
وی اضافه کرد: تغییر خاصی در امکانات ما رخ نداده است. همه تیم‌های ملی ما از زمین کمپ استفاده کرده بودند. ما قبول داریم این زمین ایده‌آل‌های ما را ندارد. این زمین 17 سال است که ترمیم نشده است. این امکانات از نظر ما هم حداقلی است و باید تمام دارایی‌ها را در اختیار تیم ملی بگذاریم و هر کس هم کمک کند دستش را می‌بوسیم.
اسدی درباره میزبانی کشور ثالث در مناقشه ایران و عربستان هم گفت: پیروزی برای عربستان سعودی نیست زیرا آنها هم از میزبانی محروم شده‌اند. عربستان چیزهایی که نداشته است را فعلا از فوتبال به دست می‌آورد. شش نفر عضو کمیته AFC هستند که خیلی به دفاع حقوقی شما توجه ندارند.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 430054
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *