۰

دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت برگزار می‌شود

ر‌ئیس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت، اردیبهشت‌ماه با محور بررسی دستاوردها و چالش‌های طرح تحول سلامت برگزار می‌شود.
دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت برگزار می‌شود
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، امید براتی در آستانه برگزاری دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم درحوزه سلامت، اظهار کرد: این همایش تحت عنوان «طرح تحول سلامت، دستاوردها و چالش‌ها» 22 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1395 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
وی درباره محورهای این همایش افزود: طرح تحول سلامت، دستاوردها و چالش‌ها، هم راستایی طرح تحول، برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلان، تولیت یکپارچه و یا هماهنگ نظام سلامت، پایداری و تخصیص بهینه منابع سلامت، همکاری بین بخشی و مشارکت مردم در ارتقای سلامت و چالش‌های مشارکت با بخش خصوصی در نظام ارائه خدمات سلامت جزء محورهای مهم این همایش هستند.
دبیر اجرایی دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت، یادآور شد:مدیران ارشد، سیاست‌گذاران، پژوهشگران،محققان، روسای دانشگاهها ی علوم پزشکی و روسا  و مدیران ارشد تمامی سازمان‌های ذیربط در سیستم بهداشت و سلامت کشور جزو مخاطبان اصلی این همایش محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: رئیس این همایش سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی و دبیر علمی سید رضا مجد‌زاده ریاست موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران هستند که در این همایش پنل‌های هم اندیشی، ‌ ونشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.
براتی یادآور شد: پژوهشگران، محققان وافراد علاقه‌مند می‌توانند نتایج تحقیقات و پژوهش‌های خود را در قالب مقالات علمی تا 20 فروردین ماه سال 1395از طریق سایت http://www.healthcongress.ir  ارسال کنند.
وی افزود: مقالات منتخب به صورت پوستر در همایش فوق ارائه شده و.در پایان همایش نیز به مقالات برترجوایز ویژه ای تعلق خواهد گرفت.
دبیر اجرایی دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت، در پایان خاطرنشان کرد:  به نظر می رسد توجه سیاست‌گذاران به مقوله  سلامت از مهمترین دستاوردهای  طرح تحول نظام سلامت در دولت اعتدال و تدبیر محسوب شده و پایداری منابع برای تداوم این برنامه نیز از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی طرح تحول نظام سلامت است که در این همایش مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 430104
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *