۰

زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس الگویی قابل استفاده برای جهان اسلام است

دبیر سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس را الگویی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانسته و گفت: ما در حیات طیبه دنبال شکوفایی همه استعدادهای مادی و معنوی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما باید این الگوها را به همه مسلمانان جهان معرفی کنیم.
زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس الگویی قابل استفاده برای جهان اسلام است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه اینترنتی «سازمان بسیج جامعه زنان کشور»، مجتهدزاده در سومین جشنواره تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار داشت: مشارکت زنان از همان ابتدای سال 92 که با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ضبط آثار شهدا و اطرت و نیز ارتقاء جایگاه آنان آغاز به کار کرده است.
وی افزود: بحث تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده شهدا کار کوچکی است که باید انجام شود در واقع هدف اصلی تبیین مفهوم شهادت است و می‌تواند اثرگذار باشد.
مجتهد زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا که مانند ستارگانی هستند که عالم را روشن می‌کند، گفت: ما وظیفه داریم این تکریم از خانواده شهدا را  انجام دهیم و در این جمع بسیاری از خانواده هایی که در جنگ حضور داشتند و با صبر جمیل درس ایمان و شهادت را به جهانیان دادند، این نقش کمی نیست.
وی افزود: ما وظیفه داریم مسائل عظیم و اتفاقات بزرگ در دفاع مقدس را بازسازی و احیا کنیم و به نسل جوان انتقال دهیم.
مجتهدازده زندگی زنان در آن دوران را الگویی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانسته و افزود: ما در حیات طیبه دنبال شکوفایی هنه استعدادهای مادی و معنوی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما باید این الگوها را به همه مسلمانان جهان معرفی کنیم.
دبیر سومین جشنواره اسوه های ایثار و مقاومت گفت: الان شرایط بگونه ای است که باید 1فضایی ایجاد شود و 1 فکر جدید در تحقق تمدن نوین اسلامی داشته باشیم و این با الگو گرفتن پیام رهبر انقلاب به کنگره 7هزار زن شهید محقق می شود، ایشان زنان مجاهد ایرانی را الگوی سوم نه شرقی و نه غربی اعلام کردند.
وی بالابردن سطح اطلاعات و نیز پاکیزگی روح را زمینه ای برای تحقق بیشتر این موضوع دانست و افزود: ما از کمک شما بانوان حاضر در این مراسم به عنوان سرمایه‌های انقلاب و نیز علاقه‌مندان به گسترش این الگو در جامعه استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 430244
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *