۰

قوانین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را احیا کنید

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور از 2 نماینده منتخب مجلس دهم خواست تا قوانین مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی را در مجلس احیا کنند و همچنین پیگیر مطالبات زنان در حوزه اشتغال و بیمه زنان خانه‌دار باشند.
قوانین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را احیا کنید
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از «سازمان بسیج جامعه زنان کشور» مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور روز گذشته در نشست صمیمانه با 2 نماینده زن منتخب اصولگرای مجلس دهم، به تبادل نظر در حوزه زنان و خانواده پرداخت.
در این نشست که با حضور هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم صورت گرفت، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور از این دو نماینده خواست که احیای قوانین مصوبه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی که طی این چند سال مورد غفلت قرار گرفته را جزو اولویت‌های کاری خود در مجلس دهم قرار دهند.
همچنین از این دو نماینده خواست تا تصویب قوانین حمایتی از زنان بویژه انعطاف در گزینش و استخدام زنان در مشاغل به صورت تمام وقت، نیمه وقت و دورکاری با هدف حمایت از حفظ و تحکیم بنیان خانواده و نیز پیگیری پرداخت اعتبارات بیمه زنان خانه دار را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
اصلانی، نظارت بر نحوه اجرای قانون حجاب و عفاف و گسترش این قانون را از دیگر اولویت‌هایی دانست که شایسته است نمایندگان زن مجلس دهم در خصوص آن، دقت لازم را مبزول دارند.
چنارانی و سعیدی با تایید این اولویت‌ها آمادگی خود را برای حضور جدی در مجلس دهم شورای اسلامی و فراکسیون زنان این مجلس، به منظور رسیدگی به این مطالبات و نیز حل مسائل و مشکلات زنان اعلام کردند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 430872
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *