۰

کانون مداحان فرهنگسرای امام(ره) عضو می‌پذیرد

کانون مداحان فرهنگسرای امام(ره) شنبه 21 فرودین ماه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به عضویت در این کانون اقدام کنند.
کانون مداحان فرهنگسرای امام(ره) عضو می‌پذیرد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، کانون مداحان فرهنگسرای امام(ره) در راستای ترویج و بهره‌برداری از سیره اهل بیت(ع)، بررسی سبک زندگی دینی به صورت عملی با الگوگیری از زندگی معصومین(ع ) تشکیل می‌شود.
اعضای این کانون با  ادبیات آئینی، نوا( شناخت ردیف‌های موسیقی)، شیوه روضه خوانی، قرآن و ادعیه، مقتل شناسی و سخنوری آشنا می‌شوند.
علاقه‌مندان برای عضویت و شرکت در اولین نشست کانون مداح می‌توانند شنبه 21 فرودین، ساعت 16 به فرهنگسرای امام(ره) مراجعه کنند.
بازدید از برج میلاد در«در کانون گردشگری» فرهنگسرای امام (ره)
بر همین اساس تور بازدید از برج میلاد در سکوی دید باز و آخرین طبقه برج از سوی این مرکز برگزار می‌شود.
برج میلاد شاخص‌ترین ساختمان شهر تهران با 435 متر ارتفاع است که آسمان خراشی چندمنظوره بوده و در شمال غربی تهران قرار دارد. برج میلاد بلندترین برج ایران و ششمین برج مخابراتی جهان به شمار می‌آید.
برج میلاد تهران به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش تقریباً از کلیه نقاط شهر تهران قابل رویت است و از این رو یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می آید و دیدن کلان شهر تهران از این ارتفاع نیز جذابیت خاصی دارد.
علاقه‌مندان برای عضویت در کانون گردشگری  و شرکت در تور بازدید از برج میلاد می‌توانند پنج‌شنبه 19 فرودین، ساعت 9 صبح به فرهنگسرای امام تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند.و یا برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.
همچنین افراد برای کسب اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام (ره) می‌توانند به نشانی: imam.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 430353
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *