۰

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) به مدت 3 شب در شهرستان خاش برگزار مي شود/ شهرستان خاش رخت عزاي فاطميه را بر تن كرد

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش از برگزاري مراسم شهادت حضرت زهرا(س) به مدت 3 شب در اين شهرستان خبر داد.
مراسم شهادت حضرت زهرا(س) به مدت 3 شب در شهرستان خاش برگزار مي شود/ شهرستان خاش رخت عزاي فاطميه را بر تن كرد
حجت الاسلام اكبر نيري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) تا پاي شهادت از ولايت دفاع كرد و در خطبه هاي بليغ خود حقانيت اسلام و ولايت اميرمومنان حضرت علي(ع) و انحرافات بعد از رحلت پيامبراسلام(ص) را به گوش مردم مي رساند.
 
وي با بيان اينكه عزت امروز ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي نتيجه محبت به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) از جمله حضرت فاطمه الزهرا(س) است، تصريح كرد: پیامبر(ص) در سخنانش، فاطمه(س) را از وجود خود می‌داند و وجود فاطمه (س) از پیامبر جدا نیست و سیره ایشان جلوه دیگری از سیره پیامبر بوده بنابراین فاطمه (س)، ادامه راه و سیره رسول در تمام زمینه‌ها از جمله بندگی خدا، تقوا و عبادت، حجاب و عفاف و غيره است.
 
حجت الاسلام نيري با اشاره به برگزاري مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در خاش، بيان كرد: مراسم شهادت حضرت زهراي مرضيه(س) به مدت 3 شب از سه شنبه 10 اسفند با سخنراني حجت الاسلام محمدجواد عبدالهي دعوتي از قم و مداحي قاسم داورزني دعوتي از تهران توسط جوانان هيئت مكتب الحسين(ع) در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه اين مراسم ساعت19 الي 22 برگزار خواهد شد، گفت: پس از اتمام مراسم مومنان بر سر سفره كرامت اهل بيت عصمت و طهارت(ع) گرد هم مي آيند.
 
حجت الاسلام نيري افزود: نظير اين مراسمات در بخش نوك آباد، دانشكده هاي صنعت و معدن و سلامت و مسجد امام حسن مجتبي(ع) افتخار آباد و مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) كوي سازماني برگزار مي شود.
 
 وي اذعان كرد: حضرت فاطمه زهرا(س) همواره در طول دوران عمر با برکت خود برای مقام امامت که ولایت و حکمتی الهی است، فداکاری کردند و در این راه به شهادت رسیدند.
 
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش اظهار كرد: شهرستان خاش رنگ عزا به خود گرفته و توسط جوانان هيئت مكتب الحسين(ع)، شهرداري و ارگان ها و ادارات سياه پوش شده است.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 437001
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *