۰

از معجزات برجام در شرق تا سوئیفت پاشی در کانون‌های ریزگرد خوزستان

صحبت‌های حسن روحانی در دوران برجام ادبیات جدیدی را در کشور نهادینه کرده است، رهیاب برخی از این صحبت‌ها را به زبان طنز مرور می‌کند.
از معجزات برجام در شرق تا سوئیفت پاشی در کانون‌های ریزگرد خوزستان
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از رهیاب نیوز: صحبت‌های حسن روحانی در دوران پسابرجام ادبیات جدیدی را در کشور نهادینه کرده است، در همین زمینه رهیاب توضیحاتی را به زبان طنز از طرف سخنگوی دولت آورده است.
طی امروز و فردا برای برخی از نقاط نیمه شرقی کشور بارش‌ها به صورت «ال‌سی» و سوئیفت پیش بینی می‌شود و علاوه بر این امروز در بخش‌های جنوب شرق هم شاهد افزایش سرعت وزش تحریم در جنوب شرق هستیم. البته سرعت وزش تحریم به دلیل برجام نیست و دلیل آن صحبت‌های مولاوردی درباره آن روستایی است که همه مردها اعدام شده‌اند و فقط خودش خبر دارد، کجا است.
 وزش سرعت تحریم تنگه هرمز و دریای عمان را مواج کرده اما اگر صیادان بخواهند صید آرامی داشته باشند باید آفتاب تابان برجام را ببینند و 70 درصد صید خود را به عنوان ارزش افزوده برای خرید ایرباس هدیه دهند.
اما از فردا سامانه بارش مزایای برجام از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود، در خوزستان به دلیل افزایش تولید نفت به دلیل برنامه جامع اقدام مشترک، احتمال بارش باران‌های آلوده وجود دارد. با توجه به اینکه یکی از اعضای دولت در دامنه‌های غربی البرز ساکن است، این بارش‌ها این دامنه‌ها را فرا می‌گیرد.
پس از تقویت شدن بارش‌های مزایای برجام در نیمه غربی، بارش سوئیفت و ال سی را در مناطق غربی به صورت رگبار شاهد هستیم و در مناطق شمال غربی این بارش‌ها به صورت بارش اعتدال است. بارش اعتدال در مناطق شمال غربی کشور، هوای نا سالم تندروی را پاک می‌کند تا از فردا همه مردم این مناطق آفتاب تابان برجام را ببینند.
 در چند سال گذشته بارش‌های کمی را در مناطق شرقی کشور مشاهده کرده بودیم اما پس از توافق درباره برنامه جامع اقدام مشترک سامانه‌های بارشی در این منطقه ماندگار شده‌اند. ابری بودن رفع تحریم‌ها، آفتاب تابان برجام، بارش‌های رگباری ال‌سی و بارش‌های پراکنده سوئیفت در این منطقه یکی از جدیدترین عجایب جهان است که انتظار می‌رود این منطقه را به رونقی عجیب برساند.
در استان تهران چون مردم کار را یکسره کردند و رئیس جمهور از آنها راضی است، آسمان صاف تا کمی سوئیفتی است. با وارد شدن برخی از سامانه‌های ال‌سی در تهران در این 3 روز مردم این استان به خوبی می‌توانند از مزایای آفتاب برجام استفاده کنند.
با توجه به برجامی بودن هوای کشور در این 3 روز، به محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت تماس گرفته‌ایم تا ببینیم دولت چه برنامه‌ای برای استفاده از هوای پسابرجام دارد.
سخنگوی دولت: در استان خوزستان با توجه به ورود ریزگردهای تندرو که حاصل دولت قبلی است، با مشکل مواجه هستیم اما بعد از توافق برجام، تعداد 1000 ال‌سی وارد کشور شد که 800 ال‌سی در خوزستان به منظور مقابله با ریزگردهای تندرو در کانون‌های تحریم یا همان کانون‌های ریزگرد کشت خواهد شد.
اقدام بعدی ما در خوزستان سوئیفت پاشی در بیابان‌ها است، گرچه معمولاً بیابان زایی در نیمه دوم سال انجام می‌شود اما با برجام همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد و آّب و هوا هم رنگ اعتدال به خود گرفته است. سوئیفت پاشی در کانون‌های تحریم در 60 هزار هکتار انجام می‌شود و براساس برنامه دولت مردم خوزستان همزمان با انتخابات 96 می‌توانند جشن پایان ریزگرد را با کمک دولت برپا کنند.
البته برخی از نمایندگان خوزستان نتوانستند آفتاب تابان برجام را ببینند و وقتی به چشم‌های خود عینک زده‌اند و نمی‌خواهند اقدامات دولت را ببینند.
اما در مناطق شرقی همه دیدند که یک پکیج کامل زیست محیطی در این منطقه در حال رخ دادن است و به همین دلیل برجام را می‌توان در زمره معجزات تدبیر داسنت. بی دلیل نیست که رئیس جمهور می‌گوید برجام را خدا آورد. ما در این مناطق برنامه خاصی را اجرا نمی‌کنیم چرا که معجزات برجام در حال خودنمایی هستند و مردم به خوبی این معجزات و اقدامات را می‌بینند.
البته برجام در تهران یک حاصل خیلی مهم داشته و اگر تهرانی‌ها بخواهند پوست خود را به صورت رایگان برنزه کنند، می‌توانند از مزایای آفتاب گرفتن در زیر خورشید تابان برجام استفاده کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 430381
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *