۰
گزارش/

زیرسایه خوش و بش های برجام برکشور چه گذشت؟/تغییر وزرا خوراکی برای انتخابات آینده/ اعتراف آنهایی که عصا زیربغل برای مذاکره رفتند به بدعهدی آمریکا

در ادامه با سیاست های،اتکا به نگاه مهربان آمریکایی ها ، دوباره بر شدت وعده ها افزوده شد و در حالیکه مسئولان پرتلاش در حال چانه زنی و میل کردن صبحانه و شام کاری با دشمنان بودند، آرام آرام و زیر سایه خواب خوش مذاکره با غربی ها ،80% تولید سال جاری تعطیل و نیمه تعطیل شد.
زیرسایه خوش و بش های برجام برکشور چه گذشت؟/تغییر وزرا خوراکی برای انتخابات آینده/ اعتراف آنهایی که عصا زیربغل برای مذاکره رفتند به بدعهدی آمریکا
دولت تدبیر وامید با شعارهای امید وارکننده و وعده های 100 روزه اقتصادی روی کار آمد.
 
این وعده از جمله عوامل امید دهنده ای بود که به مردم تزریق شد و رای آوری خوبی هم داشت ، اما رویکرد حسن روحانی به این شکل باقی نماند و اظهارات  در اولین نشست خبری بعد از انتخابات تغییر کرد و از در دیگری با مردم سخن گفت و تمام سعی خود را کرد که بگوید مشکلات کشور فراتر از آن چیزی است که تصور میکرده است و در 100 روز قابل حل شدن نیست
♦♦حاصل اتکا به نگاه ((نا))مهربان آمریکا ....
و در ادامه با سیاست های،اتکا به نگاه مهربان آمریکایی ها ، دوباره بر شدت وعده ها افزوده شد و در حالیکه مسئولان پرتلاش در حال چانه زنی و میل کردن صبحانه و شام کاری با دشمنان بودند، آرام آرام و زیر سایه خواب خوش مذاکره با غربی ها ،80% تولید سال جاری تعطیل و نیمه تعطیل شد-150 واحد تولیدی و کارخانه در سه ماهه سوم سال جاری تعطیل گردید،-از محل بودجه عمومی دولت در سه ماه اول سال جاری فقط 38.5میلیارد تومان به بودجه عمرانی تخصیص داده شد -91% از شرکت های گروه صنعت سیمان نسبت به سال 93 با کاهش فروش مواجه شده اند و 26% از شرکت ها افزایش تولید داشته و 74% از شرکت ها با کاهش تولید روبه رو شده اند.
طبق آمار در شش ماه اول سال جاری 43% از شرکت های گروه صنایع غذایی نسبت به سال 93 با کاهش فروش مواجه شده اند و 62.5% از شرکت ها نسبت به سال 93 کاهش تولید داشته اند،اکثر جایگاه داران به دلیل عدم وجود حمایت های اساسی و اجرا نشدن مصوبه افزایش کارمزد جایگاه داران از سوی مسئولان ، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند،بزرگترین وبا قدمت ترین کارخانجات کشور از جمله کارخانه فولاد و قند و سیمان به مرز ورشکستگی رسیدند،در شرایط حاضر ظرفیت تولید دامدارهای صنعتی بیش از 60% کاهش داشته و تعدادی از کارخانه های صنایع لبنی به علت سود بسیار کم و زیان ده بودن در حال تعطیلی هستند.(منبع آمار: قلم ها)
این آمار تنها بخش کوچکی از اتفاقات ناخوشایند اقتصادی در کشور و حاصل تکیه بر وعده های دروغین آمریکا است که این روزها می بینیم مذاکره کنندگان دیگر برجام را همچون آفتاب تابان نمی پندارند!! و منتقدان را به جهنم دعوت نمی کنند!
♦♦سرنخ کودتای ترکیه در امریکا
"حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین" سرانجام اعتماد به لبخند دشمن را،رکود شدید اقتصادی می داند وبا یادآوری تاریخ جنایات آمریکا و توصیه به کسانی که به لبخند دشمن دل خوش کرده اند به خبرنگار ما گفت: آمریکا حتی به دوستان صمیمی خود هم ترحم نمی کند، کودتای ترکیه نمونه بارزی است که نشان می دهد آمریکا حتی با هواداران خودش هم رحم نکرد و سرنخ این کودتا در آمریکا بود.
 
شمس الدین افزود: با نگاهی به تاریخ و سرگذشت کسانی مانند مصدق که به وعده های آمریکایی ها دل خوش کردند، درمیابیم اعتماد به دشمن دستاوردی بجز خار شدن و عقب ماندگی ندارد.
 
♦♦برجام ترفندی برای عقبگرد ایران در حوزه های مختلف بود
امام جمعه بشرویه ،برجام را ترفندی برای در رکود ماندن ایران در بازار اقتصادی دانست و گفت: اتاق های فکر دشمنان به خوبی طراحی کرده بود که با اتلاف وقت و غافل کردن مسئولان از مسائل اصلی کشور در برجام، به اهداف خود نزدیک شود.
 
♦♦اعتراف مذاکره کنندگان به بدعهدی آمریکا
وی افزود: آیات دشمن شناسی قران باید بازگو شود و عبرت قرار گیرد، و امروز نیز متاسفانه جریان های فکری که به آمریکا دل خوش کرده اند ساعت ها و بلکه روزها و حتی با عصای زیر بغل در کشورهای خارج به دنبال مذاکره بودند،حال نتیجه این مذاکرات به جایی رسید که خودشان هم اعلام می کنند که آمریکا بدعهدی کرد.
 
شمس الدین با تاکید بر اینکه از همان ابتداهم هدف عقب گرد ایران در مسائل انرژی هسته ای و اقتصادی بوده است گفت:چطور شد که انرژی هسته ای که در دولت گذشته به خوبی رو به پیشرفت بود و به 20 تا 30 درصد رسید، آمریکایی ها دست وپای خود را گم کردند و به فکر دسیسه برای توقف پیشرفت ایران شدند.
 
♦♦هدف برجام،جلوگیری از پیشرفت قدرت ایران و حمایت از اسراییل
امام جمعه بشرویه افزود: این رفتار آمریکایی ها نشان دهنده قدرت ایران است چرا که خوی امریکا به نحوی است که فقط با زورگویی و جنگ وغارت به نیتجه خود می رسد ولی با پیشرفت های ایران خود را کوچک تر از آن دید و بنابراین درصدد توقف این پیشرفت برآمد تا شرایط حمایت از اسراییل نیز فراهم شود.
 
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص افزایش توان و قدرت ایران اسلامی گفت: به فرموده رهبری در دنیای وان افزای امروز باید قدرت داشت تا استکبار نتواند بر سرما مسلط شود ولی برخی ها برای جلوگیری از قدرت کشور، درصدد اعمال فشار برآمدند.
 
♦♦ادعای آمریکایی ها: انرژی هسته ای  بتن ریختند نوبت به قدرت موشکی رسید
شمس الدین افزود: انرژی هسته ای را بتن ریختند، تعداد سانتریوفوژ ها را کم کردند، آب سنگین را فروختند و مرحله بعدی دست روی قدرت موشکی ایران گذاشتند و مدعی شدند که اگر ایران می خواهد مشکلات اقتصادی اش مرتفع شود،باید قدرت موشکی را کاهش دهد! از حزب الله حمایت نکند و همین طور ادعاها افزایش یافت.
 
امام جمعه بشرویه درخصوص سخنرانی اخیر رهبری  بیان کرد: طبق فرمایش های راهگشای رهبری به 10 دلیل رابطه با امریکا به ضرر کشور است وآنها قابل اعتماد نیستند چرا برخی از قران درس نمی گیرند و آیات مهم آن در مبارزه با طاغوت را نمی خوانند.
 
 
♦♦مبارزه با طاغوت در قران به معنای خوش وبش با دشمن نیست
وی افزود: آیا مبارزه با طاغوت این است که بریم بنشینیم و خوش و بش کنیم و بعد هم آنها به ملت ما بخندند؟ آیا نمی بینند که رکود بازار مردم را بیچاره کرده است ؟ و تنها چیزی که کشور را به پیش می برد استقامت مردم است که ملتی شیعه است که با امید دست به زانوی خود زده اند و حرکت می کنند.
 
♦♦ایجاد شبهه و تردید فرهنگی، دینی و اقتصادی در کشور پروژه نفوذ دشمن
شمس الدین با اشاره به اینکه نباید از پروژه نفوذ دشمن غافل بود گفت: مقام معظم رهبری بارها بحث نفوذ را در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی با ایجاد تردید و شبهه در جامعه از سوی دشمن را متذکر شده اند و می بینیم که به دنبال تضعیف نظام و نا امید کردن مردم هستند.
 
امام جمعه بشرویه افزود: می بینیم امروز وضعیت نابسامانی در حوزه بازار اقتصادی به راه انداخته که حتی سرمایه داران هم نمی دانند باید چگونه رفتار کنند، در حوزه فرهنگ نیز با ایجاد شبکه های مجازی راه اندازی کرده اند و علی رغم اینکه رهبری بارها در خصوص شبکه ها هشدار داده اند ولی به راحتی هر نوع فرهنگی را ترویج می کنند.
 
♦♦حاصل نفوذ فرهنگی دشمن ،ایجاد هنجارشکنی در شهرهای مذهبی کشور
وی هنجارشکنی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را غیر قابل تحمل برشمرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید اجازه هنجارشکنی را بدهد و با برگزاری کنسرت های مختلف در شهرهای مذهبی قم و مشهد حساسیت بین مردم ایجاد کند.
 
♦♦تغییر وزرا خورراک انتخاباتی آینده
شمس الدین گریزی هم به تعویض وزار زد و گفت: این هم خوراک انتخاباتی است که برای خود فراهم می کنند تا با تعویض وزیر ارشاد،این پرسه را دنبال کنند.
امام جمعه بشرویه افزود: ملت ایران با دست خالی هشت سال در برابر دشمن ایستادند، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردند و تا کنون در مواجه با تمام فتنه ها و آشوب های دشمن، گوش به فرمان رهبری عمل کردند.

به گزارش پیام بشرویه،بیش از 3 سال از دولت تدبیر و امید گذشت و برجامی  مانند خوشید تابان می درخشید و بخاطر آن مدال های افتخار اعطا شد و مردم به منتقدین بی سواد و جهنمی لقب گرفتند،امروز دستارودش همان است که مدال آوران می گویند:: برجام و دیگر هیچ....
 
انتهای پیام/پیام بشرویه
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 435323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *