۰
نادر قاضی پور مطرح کرد:

اظهارات متناقض رئیس جمهور، ما را به یاد چوپان دروغگو می اندازد/ اتوبان تحریم ها سر جای خود باقی است/ برجام فقط کوچه های خاکی واردات را آسفالت کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اظهارات متناقض این روزهای دولت یازدهم در همه زمینه ها برای این است تا عملکرد خود را مثبت جلوه دهد و این اظهارات را به جز چوپان دروغگو نمی توان به چیز دیگری تشبیه کرد.
اظهارات متناقض رئیس جمهور، ما را به یاد چوپان دروغگو می اندازد/ اتوبان تحریم ها سر جای خود باقی است/ برجام فقط کوچه های خاکی واردات را آسفالت کرد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما نادر قاضی پور در گفت و گو با  بوتیا نیوز در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور درمراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: دولت به دنبال این است تا عملکرد خود را مثبت جلوه دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت بتواند در مدت زمان محدود باقی مانده برای این همه جوان بیکار شغل ایجاد کند ما دست ایشان را هم می بوسیم که به جامعه امید و شادابی بدهد چرا که این امید و شادابی با اشتغال و تولید ملی است.
اظهارات متناقض رئیس جمهور ما را به یاد چوپان دروغگو می اندازد
قاضی پور تصریح کرد: اظهارات متناقض دولت در خصوص ایجاد اشتغال را به جز چوپان دروغگو نمی توان به چیز دیگری تشبیه کرد، چرا که در این مدت ما اشتغال پایداری از دولت ندیدیم.
وی با بیان اینکه هر روز جوانان بیشتری به جمع فارغ التحصیلان دانشگاهی ما اضافه می شود، گفت: ما باید به فکر ایجاد اشتغال برای این جوانان باشیم ، مجلس مصوبه ممنوعیت کار دو شغلی ها را تصویب کرد ولی دولت ان را اجرا نکرد، حقوق های نجومی را مطرح کردیم و لی باز دولت انکار کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: همین الان در وزارت بهداشت تعداد زیادی از کارمندان این وزارت حقوق های بسیار نجومی می گیرند ولی گوش دولت به این حرف ها بدهکار نیست و کار خود را می کند.
قاضی پور به اظهارات متناقض رئیس جمهور در خصوص فساد اشاره و عنوان کرد: آقای روحانی دو سال قبل اعلام کرد افشای فساد باید صورت گیرد و با اختلاس باید برخورد کرد ولی امروز در مجلس نظر می دهد که فساد را بزرگ نکنید و این تناقض در صحبت های اوست.
وی تاکید کرد: بر طبق آمار رسمی آمار بیکاری در دولت یازدهم افزایش داشته است، وقتی ارج 80 ساله و بسیاری از کارخانه های دیگرتعطیل می شود، جوانان بسیاری کار خود را از دست می دهند و سقف تولید کارخانه های ما 70 درصد کاهش پیدا می کند نشان دهنده این است که آمار بیکاری خیلی بیشتر شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت یازدهم خدا را ول کرده  و به آمریکا و برجام چسبیده بودند در حالی که در برجام، ما یک طرفه همه تعهدات خود را انجام دادیم ولی غربی ها به جای رفع تحریم ها تحریم های جدیدی را بر علیه ما تصویب کردند.
قاضی پور با بیان اینکه هیچ روند مثبتی از برجام عاید ایران نشد، تشریح کرد: در طول این مدتی که از اجرای برجام گذشته مردم هیچ وقت اخبار خوشی که رئیس جمهور به آن ها وعده داده بود که با برجام تمام مشکلات آن ها حل می شود را نشنیدند ولی در عمل دیدیم که تورم و بیکاری در کشورحاکم شد.
حل معضل بیکاری و تورم در دولت یازدهم یخ زده است
وی ادامه داد: در زمان دولت روحانی، حل معضلات بیکاری و تورم یخ زده که تا امروز هم یخ ان باز نشده است و به نظر می رسد آقای روحانی با این اظهارات انتخابات زودرس 96 را در پیش گرفته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از این صحبت روحانی که همه تحریم ها برداشته شده و فقط سه تحریم باقی مانده، گفت: بله تحریم هایی که رئیس جمهور می گوید آن ها را برداشته تحریم لوازم آرایش و لباس های مبتذل و .. است در حالی که تحریم های اصلی از جمله آزاد سازی پول های بلوکه شده، انتقال ارز و بیمه کردن نفت کش های ما سر جای خود باقی است.
 قاضی پور افزود: اصل تحریم ها مسائل ارزی، بانکی و بیمه ای است، وقتی رئیس جمهور قرارداد ترکمانچایِ واردات  خودروهای آمریکایی و یا پژویی که ایران راتحریم کرد و به ما خسارت زد و حتی یک عذرخواهی نکرد، تحریم های برداشته شده می داند، چه انتظاری از این دولت دارید؟
وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص برجام، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها گفتند به این مذاکرات خوش بین نیستند و به این شیطان بزرگ نباید اعتماد کرد ولی متاسفانه دولت بدون توجه به این صحبت ها، قرارداد هواپیما و پژوو فروش نفت می بندد و جالب اینجاست همه را محرمانه عنوان می کند در حالی که اسرائیلی ها از این قراردادها خبر دارند و ملت ایران نامحرم هستند.
 
انتهای پیام/بوتیا نیوز
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 435365
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *