۰

ثبت نام بیش از 11 هزار نفر داوطلب و استخدام 178 نفر در تامین اجتماعی/ نتایج آزمون 2 روز دیگر اعلام می شود

عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند گفت: بر اساس تصمیمات هیأت مدیره در فاز اول استخدامی تعداد 178 نفر جذب خواهند شد در حالی که این تعداد قبلا 174 نفر اعلام شده بود.
ثبت نام بیش از 11 هزار نفر داوطلب و استخدام 178 نفر در تامین اجتماعی/ نتایج آزمون 2 روز دیگر اعلام می شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از خاورستان، با توجه به شایعات مطرح شده در خصوص آزمون استخدامی تأمین اجتماعی بیرجند و حجم عظیمی از سوالات در خصوص آن، بر آن شدیم تا طی گفتگویی با فیروزی، عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) به همه ی این شایعات پایان دهیم.
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در گفتگو با خاورستان با توجه به شایعات حضور 32 هزار نفری اظهار کرد: این عدد درست نیست و آمار ثبت نام کنندگان در این آزمون همان 11 هزار نفر می باشد که البته تعدادی از ثبت نام کنندگان حضور نداشتند.
 
 فیروزی افزود: بر اساس تصمیمات هیأت مدیره در فاز اول استخدامی تعداد 178 نفر جذب خواهند شد در حالی که این تعداد قبلا 174 نفر اعلام شده بود.
 
امکان مجدد جذب نیرو تا پایان سال از همین پذیرفته شدگان
 وی با توجه به اینکه سه برابر این ظرفیت برای انجام مصاحبه پذیرفته خواهند شد، گفت: تا پایان سال نیز بر حسب نیاز از همین پذیرفته شدگان جذب خواهند شد.
 
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) خاطر نشان کرد: در سال های گذشته به طور متوسط در هر سال سازمان تأمین اجتماعی یک آزمون برگزار کرده است ولی تاکنون چنین حجمی در ثبت نام کنندگان و استخدامی در استان وجود نداشته است.
 
فیروزی با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه ای پیرامون مراحل بعدی گزینش برگزار کردیم، بیان کرد: در این جلسه تصمیمی گرفته شد مبنی بر اینکه مراحل مصاحبه توسط یک تیم مجرب 13 تا 15 نفره ای که از تهران به بیرجند خواهند آمد، انجام شود.
 
در مصاحبه هیچ مسئول بومی حضور نخواهد داشت
وی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون را بر مبنای شفافیت قرار داده ایم گفت: در انجام مصاحبه هیچ مسئول بومی از استان حضور نخواهد داشت تا شایعاتی پیرامون آن مطرح نگردد.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مصاحبه به صورت کاملا عادلانه افراد ارزیابی خواهند شدو کسانی که حقشان می باشد گزینش خواهند شد و بنده و همکارانمان هیچگونه دخل و تصرفی در آن نخواهیم داشت.
 
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) تصریح کرد: این آزمون بزرگترین آزمونی بوده است که در استان انجام شده است و به لطف خدا در آن هیچ فردی دچار آسیب و صدمه ای نشد که بسیار حائز اهمیت می باشد.
 
فیروزی ادامه داد: از نظر حفظ امنیت و حریم سوالات نیز در سطح خوبی برگزار شد و تمامی مدارک مربوط به آزمون نیز با حفظ امنیت به تهران ارسال گشت.
 
وی بیان کرد: برگزاری آزمون توسط شرکت های طرف قرارداد تهرانی بود و هیچ فردی در آن دخل و تصرفی نداشته است و کاملا عادلانه، آرام و بدون حاشیه برگزار شد، که یکی از افتخارات از نظر نظم و عدالت برای ما محسوب می شود.
 
قبول شدن بلافاصله بعد از نتیجه آزمون باید مدارک خود را تکمیل کنند/ کسانی که مشمول استخدامی نشوند حذف و نفر بعدی جایگزین می شود
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت برگزار کننده قول داده است که در تاریخ 95/1/24 نتیجه آزمون را اعلام و بر روی سایت قرار دهد که پس از اعلام افرادی که در آزمون قبول شده اند بلافاصله باید نسبت به تکمیل مدارک خود اعم از ارائه شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و .... اقدام کنند.
 
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) افزود: سپس تمامی مدارک افراد قبول شده انطباق داده خواهد شد و کسانی که مشمول استخدامی نباشند به طور خودکار حذف و نفر بعدی برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.
 
استعلامات 3 ماه طول خواهد کشید
 
فیروزی بیان کرد: پس از پایان مهلت ارائه مدارک نوبت به انجام مصاحبه خواهد رسید که به مدت 7 الی 10 روز به طول خواهد انجامید.
 
وی خاطر نشان کرد: با پایان یافتن مصاحبه و مشخص شدن قبول شدگان یک سری کارهای اداری و استعلامات صورت خواهد گرفتکه به مرور زمان و در طی 3 ماه انجام می گیرد.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: پس از انجام استعلامات، قبول شدگان دوره های آموزشی را سپری خواهند کرد تا فرآیند کارکردن را به خوبی یاد بگیرند.
 
فیروزی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی در آزمون شرکت کرده اند امید است، افرادی که گزینش می شوند نخبه و از توانمندی بسیار خوبی بهره مند باشند.
 
یکی از دلایل اصلی این حجم ثبت نام خوش نامی تأمین اجتماعی است
 
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه سعی کردیم هزینه آزمون را کاهش دهیم تا فشارمالی بر روی افراد کاهش یابد، خاطر نشان کرد: یکی از دلایل اصلی این حجم ثبت نام خوش نام بودن تأمین اجتماعی بوده است.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر استان ها نیز در این آزمون شرکت کرده اند، گفت: بیش از 90 درصد شرکت کنندگان از داخل استان بوده اند و افرادی غیر بومی نیز در این آزمون حضور داشته اند.
 
بومی بودن افراد قطعا در مرحله اول قبل از مصاحبه کنترل می شود
فیروزی با بیان اینکه برای افرادی که از دیگر استان ها در آزمون شرکت کرده اند نیز مانعی قرار ندادیم ادامه داد: در سایت نیز عنوان شده است که اولیت اصلی با نیروهای بومی خواهد بود و همه ی شرکت کنندگان نیز این موضوع را می دانسته اند زیرا در سایت درج شده است.
 
وی بیان کرد: بومی بودن افراد قطعا در مرحله اول قبل از مصاحبه کنترل می شود و به صرف اینکه متولد این استان باشند بسنده نخواهد شد.
 
باید بین بیکار و متقاضی فرق قائل شد
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال که حضور این تعداد شرکت کننده چه پیامی برای مسئولان دارد، ابراز داشت: بنده موافق این نیستم که بگویند افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند بیکار بوده اند، بلکه باید بین بیکار و متقاضی فرق قائل شد.
 
 تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون شاغل هستند
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون شاغل هستند و با توجه به میزان علاقه و مدرک تحصیلی که دارند حضور پیدا کرده اند.
 
حجم زیاد بیکاری را منکر نمی شوم
فیروزی تأکید کرد: بنده حجم زیاد بیکاری را منکر نمی شوم ولی در این آزمون بیشتر افرادی که دوست داشتند در رشته ای که درس خوانده اند به مردم خدمت کنند، ثبت نام کردند.
 
بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با 9 سال تلاش و سختی اکنون به ثمر رسیده است
وی گفت: حرکت مهمی که صورت گرفت این است که بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با 9 سال تلاش و سختی اکنون به ثمر رسیده است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در حد توان خود سهم کوچکی برای اشتغال زایی ایفا کردیم و امیدواریم که بقیه دستگاه ها نیز بتوانند جذب نیرو داشته باشند.
 
تعداد زیادی نیرو در وزارت بهداشت به زودی جذب می شوند
فیروزی یادآور شد: تعداد زیادی نیرو نیز در وزارت بهداشت به زودی جذب خواهند شد که مایه امیدواری می باشد.
 
وی گفت: مشکل و معضل امروز ما نبود نیروی کارآمد و متخصص است که اغلب با نیروهایی مواجه می شویم که تنها به رانندگی و کار با کامپیوتر خلاصه شده اند.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک مرکز فنی حرفه ای مجهز در بیرجند وجود دارد ولی متأسفانه اغلب جوانان از آن غافل هستند در حالی که می توانند با سپری کردن یک دوره زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.
 
مرکز فنی حرفه ای نعمتی است که جوانان استان خود را از آن محروم کرده اند
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) تصریح کرد: در بازدیدی که از مرکز فنی حرفه ای بیرجند داشته ام بیشتر جوانان دیگر استان ها را مشاهده کردم که برای حرفه آموزی به این استان آمده بودند در حالی که جوانان استان خود را از این نعمت محروم کرده اند.
 
فیروزی ادامه داد: اطلاع رسانی در بخش فنی و حرفه ای یکی از واجبات است که باید برای جوانان استان مطرح گردد.
 
به برکت نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) در طول این سال ها عنایت ویژه ای به این بیمارستان شده است
وی گفت: امید است به برکت نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) که در طول این سال ها نیز عنایت ویژه ای شده است از این به بعد نیز مشکلات برطرف گردد و زمینه بیشتری برای اشتغال جوانان فراهم گردد.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: کمک در امر اشتغال جوانان همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند از یک جهاد مقدس کمتر نیست و هر کسی که قدمی در این راه بردارد مورد عنایت قرار خواهد گرفت.
 
عضو هیأت رئیسه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در پایان بیان کرد: حدود 4 هزار صنف در استان وجود دارد که اگر هر کدام از آن ها دست دو جوان را بگیرند کلی از مشکلات اشتغال حل خواهد گشت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 430599
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *