۰

۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر کشور مصوب شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب هیات دولت مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز در این بخش اختصاص یابد.
۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر کشور مصوب شد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از خاورستان، مهندس احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی، این استان را جزو ۵ استان برتر در زمینه مسکن مهر دانست و تصریح کرد: در بحث خدمات زیربنایی و نیز پیشرفت فیزیکی سایت های مسکن مهر در این استان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه اتمام تمامی مسکن‌های مهر در نیمه اول سال آینده از جمله مهمترین سیاست های کاری وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه های ذی ربط است، گفت: امید است واحدهای مسکونی که در این زمینه در استان باقی مانده تا مدت مذکور به اتمام رسیده و به بهره برداری برسند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی عزم و اراده جدی تمامی مسئولان و دستگاه ها را در این زمینه لازم و ضروری خواند و افزود: مسکن مهر به عنوان یک تعهد جدی دولت باید مورد توجه مسئولین ذی ربط در استان ها قرار گیرد.
 
مهرآبادی با بیان اینکه بخش زیادی از مسکن‌های مهر در سطح کشور مشکل خدمات زیربنایی دارند، گفت: با تصویب هیات دولت مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز در این بخش اختصاص یابد.
 
وجه اله خدمتگزار، استاندارخراسان جنوبی که صبح امروز اظهارکرد: در حال حاضر ۲۹۰۰ واحد مسکن مهر در استان خراسان جنوبی وجود دارد که نیاز به خدمات رو و زیر بنایی دارند؛ از این رو مسئولان دستگاه های اجرایی ذی ربط تلاش کنند تا پرونده مسکن مهر استان در نیمه اول سال آینده بسته شود.
 
وی با بیان اینکه مسئولین پیگیری کنند تا مصوبات شورای مسکن استان اجرایی شود، گفت: تمامی تصمیماتی که در جلسات شورای مسکن استان اخذ می شود حتماً به مرحله اجرایی گذاشته شود.
 
استاندار خراسان جنوبی ساخت مدارس در سایت های مسکن مهر استان را مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: مدیران مربوطه پیگیری کنند تا حتی یک دانش آموز در سایت های مسکن مهر استان در مورد مدرسه و فضای آموزشی با مشکل مواجه نشود.
 
خدمتگزار خراسان جنوبی را جزو استان های برتر کشور در زمینه مسکن مهر دانست و تصریح کرد: برغم تنگناهای مالی و نیزمحدودیت هایی که در بحث طراحی و ساخت این واحدها در استان وجود دارد مسکن مهر جزو تعهدات دولت است و همانگونه که رئیس جمهوری نیز تاکید دارند این واحدها باید به اتمام رسیده و مردم از آن بهره برداری کنند.
 
این گزارش حاکیست، در این جلسه هر یک از مسئولین دستگاه های اجرایی ذی ربط به ارائه آخرین اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات موجود در زمینه مسکن مهر در استان پرداختند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 426548
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *