۰

برگزاری اجلاس مدیران سازمان غذا و داروی کشور در همدان

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری اجلاس مدیران و معاونین سازمان غذا و داروی کشور در همدان خبر داد.
برگزاری اجلاس مدیران سازمان غذا و داروی کشور در همدان
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، محمد کاظم‌زاده در همدان از برگزاری اجلاس مدیران و معاونین سازمان غذا و داروی کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: معاونین و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مدت دو روز در همدان گردهم می‌آیند.
وی با بیان اینکه هشتم و نهم اردیبهشت ماه این اجلاس در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش، بررسی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و انتخاب دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه غذا و دارو است.
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در این سمینار سیاستگذاری کلان وزارت بهداشت درخصوص غذا و دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور طی دو روز به صورت گروهی و مشورتی مصوب و ابلاغ خواهد شد.
وی با بیان اینکه میهمان ویژه این اجلاس معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور است، گفت: رسول دیناروند طی دو روز در همدان حضور خواهد داشت.
کاظم‌زاده بازدید از صنایع غذایی و برگزاری جلسه‌ای با صاحبان صنایع غذایی استان را از برنامه‌های معاون وزیر بهداشت دانست و افزود: نشست خبری و مصاحبه تلویزیونی با صدا و سیمای استان از دیگر برنامه‌های ایشان در همدان است.
وی با بیان اینکه مقامات استانی نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: بنده نیز دبیر برگزاری اجلاس هستم که سعی‌ داریم مراسمی در شأن استان برگزار شود.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 430659
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *