۰

دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی سازی هستند/ ماموریت ما تشکیل تمدن اسلامی است

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی سازی و برهم زدن آرامش کشور هستند.
دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی سازی هستند/ ماموریت ما تشکیل تمدن اسلامی است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از نافع؛ سردار محمد حسین سپهر در آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه همدان گفت: ماموریت ما تشکیل تمدن اسلامی و حکومت امام عصر(عج) است و امیدواریم اسرائیل تا 25 سال آینده نابود شود.
وی، دهه فجر را  ایام عید انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در این ایام مبارک شایسته است که به دستاوردها، برکات انقلاب و اصول ماندگار آن پرداخته، تهدیدات را برشماریم و به تکالیف خود توجه و عنایت داشته باشیم.
سپهر با استناد از بیانات امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را آغاز حکومت الله دانست و گفت: فرمایشات امام خمینی(ره)، مستندات قرانی و الهی دارد و خیلی از ائمه  هم نوید این انقلاب را داده بودند.
وی با بیان اینکه کارهایی که مردم انجام می دهند تمدن ساز است، افزود: رهبر انقلاب فرموده اند که ما پنج گام مهم در روند نظام اسلامی داریم؛ پیروزی «انقلاب اسلامی» و تشکیل «نظام اسلامی» که انجام شده و سه گام دیگر داریم که تشکیل «دولت اسلامی» و «جامعه اسلامی» و در نهایت تشکیل «تمدن نوین اسلامی» یعنی تشکیل حکومت امام زمانی است.
سپهر تصریح کرد: فکر نکنید ملتی که رژیم طاغوتی را نابود کردند؛ الان دست کشیدند این انقلاب برای بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل گرفته تا زمینه ساز تمدن اسلامی امام زمان(عج) باشد.
معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در پایان قرن 17 در عصر رنسانس همه نظر پردازان به این نتیجه رسیدند که برای رفاه بشر، توسعه ، تولید علم و فناوری باید دولت ها، دین را کنار بگذارند و دین نباید در سرنوشت بشر نقش داشته باشد.
سپهر با بیان اینکه غربی ها به دنبال ان بودند که تا پایان قرن بیستم به سلطه امریکا در جهان برسند گفت: در این زمان بود که امام(ره) بدون پشتیبانی خارجی، بلکه با تکیه بر دین و مردم انقلاب کرد و به همه دنیا اثبات کرد دین برای توسعه علم و همه نیازمندی های بشر حرف دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از بدو تاسیس انقلاب از هر راهکاری جهت نابودی انقلاب بهره جسته اند گفت: انقلاب اسلامی نیاز به بمب هسته ای ندارد انقلاب اسلامی با فرهنگ خود دنیا را تسخیر کرده است و در سطح جهان مبارزه با استکبار و قدرت های شیطانی را شروع کرده است.
 سپهر با بیان اینکه ایران شاخ ابر قدرت آمریکا را شکسته است، افزود: بیش از 200 سال امریکا در خلیج فارس  جولان می داد اما الان به جایی رسیده ایم که امریکا و کشورهای غربی از ما هراس دارند و توانسته ایم تو دهنی محکمی به دهان آنان  بزنیم و این نشان دهنده اقتدار نظام است.
معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به انقلاب هایی که در دنیا رخ داده، گفت: همه این انقلاب دوران ساز بودند و فقط انقلاب ایران تمدن ساز بود.
سپهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که دین کارآمدی دارد و امروز بیداری اسلامی پایگاه مسجد و روحانیت به معنی پیروزی، حفظ و صدور انقلاب اسلامی است.
وی، دومین دستاورد انقلاب را حرکت به سمت استقلال ازادی و توسعه تکنولوژی  دانست و گفت: ما دو سال گذشته  در دنیا مقام شانزدهم تولید علم در دنیا و مقام هفتم نانو را داریم و انقلاب اسلامی ثابت کرد برای تولید علم و دانش باید تلاش کرد.
سپهر، ایجاد رهبری گفتمان مقاومت در مقابل نظام سلطه را از دستاوردهای دیگر انقلاب برشمرد و گفت: گفتمان انقلاب، مرگ بر استکبار جهانی و قدرت الهام بخشی به ملت مسلمان و مستضعفان  است.
معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جهان غرب به دنبال شکستن تمدن مسلمانان است، گفت: دشمنان به دنبال دستیابی به این هدف با تحریم، عملیات نظامی، کار فرهنگی و... بودند که در نهایت شکست خوردند.
سپهر جبهه های مقاومت را در حمایت از انقلاب مهم دانست و گفت : برای سرنگونی استکبار ما امروز هسته های مقاومت حزب الله داریم و نمونه اشکار آن را در جنگ 33 روزه لبنان دیدید و این قدرت هسته های مقاومت اسلامی امام خمینی(ره) است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف افکار و باورها ی مردم است گفت: اوباما بین جنگ و تحریم و مذاکره ،مذاکره را انتخاب کرد جون اعتقا داشت،  مذاکره یعنی نفوذ در دولت، تغییر رفتار و ماهیت مردم  و در نهایت سرنگونی انقلاب اسلامی با کمترین هزینه است.
 معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اتحاد بین  مسئولان نظام و مردم  را در حفظ انقلاب مهم دانست و گفت: امروز همه رهبران باید شعار ظلم ستیزی، اقتصاد مقاومتی، تولید علم و مقابله با تهاجم فرهنگ بدهند.
سپهر از دیگر عوامل حفظ را اطلاعت از رهبر ی و ولایت فقیه دانست و گفت: دلیل شکست نهضتهای قبلی، نبود رهبر بوده و باید امروز مطیع امر رهبر باشیم و این  موجب اتحاد نظام و حاکمیت است.
وی ادامه داد: توسعه و تقویت توان دفاعی، تولید علم سرشار هم  از دیگر عوامل حفظ انقلاب اسلامی است.
سپهر عامل دیگر در حفظ انقلاب اسلامی را پرهیز از دوستی با امریکا خواند و گفت: اگر بپذیریم آمریکا دوست ما است آن روز مرگ امت اسلامی است.
وی از تشکیل رستوران kfc در غرب تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: رئیس جمهور شوروی زمانی خود را مورد سقوط دیده که مردم کشورش در رستوان مک دونالد امریکایی صف ایستاده اند.
پایان پیام/
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 426329
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *