۰

چند صد هکتار زمین از تصرف زمین خواران خارج شد

در استانهای شمالی ، خراسان رضوی و دیگر استانهایی که قیمت زمین به دلیل موقعیت منطقه ای افزایش چشمگیری داشته ، زمین خواری بیشتر صورت میگیرد .
 چند صد هکتار زمین از تصرف زمین خواران خارج شد
به گزارش سرویس خبری تفتان ما، سرهنگ قاسم سبز علی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در گفت و گو با "سیاره آبی " رادیو ایران گفت : در استانهای شمالی ، خراسان رضوی و دیگر استانهایی که  قیمت زمین  به دلیل موقعیت منطقه ای افزایش چشمگیری داشته ، زمین خواری بیشتر صورت میگیرد .
وی افزود : نیروی امنیت ، قوه قضائیه ، سازمان جنگل ها ، امور اراضی این موضوع را رصد میکنند تا در برخورد با متخلفین برخورد موثری داشته باشند .
همچنین در مجلس قوانین جدیدی در بحث برخورد با متخلفین در حوزه منابع طبیعی ، مراتع ، جنگل ها و دیگر موضوعات  مطرح شده است .
وی با اشاره به اینکه دولت برخورد جدی تر را در برخورد با زمین خواران در دستور کار خود قرار داده است افزود : بالای چند صد هکتار رفع تصرفات در استانهای مازندران ، گیلان ، خراسان رضوی و دیگر استانها که به صورت سنواتی تصرف شده اند صورت گرفته است که این روند  با تشکیل کارگروه ها و انسجام بین دستگاه ها سرعت بیشتری به خود گرفته است .
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها در سیاره آبی رادیو ایران گفت : در سازمان جنگل ها و قوه قضائیه کمسیون های ویژه ای جهت پیگیری زمین خواری تشکیل شده تا با شناسایی عوامل و برنامه ریزی و هدف گزاری از پیشرفت زمین خواری جلوگیری به عمل آید .
"سیاره آبی " از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:15 از رادیو ایران پخش میشود .
منبع:رادیو ایران
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 430754
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *