۰

هشدار برای افزایش میزان تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از افزایش میزان تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز خبر داد و گفت: تصرفات در این ایام به دلیل آنکه افراد سودجو از این تعطیلات و کمبود نیروهای حفاظتی جهت تصرف استفاده می‌کنند پیش می‌آید.
هشدار برای افزایش میزان تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای حفاظت از اراضی ملی و حل معضل کمبود نیرو باید از روش‌های نوین و الکترونیکی استفاده و اولویت حفاظت از اراضی را تعیین کرد.
وی از افزایش میزان تصرفات اراضی ملی را در ایام نوروز خبر داد و گفت: تصرفات در این ایام به 2 دلیل اتفاق می‌افتد دلیل اول عرصه‌های منابع طبیعی در فصل کشت و کار قرار دارد و دلیل دوم آنکه افراد سودجو از این تعطیلات و کمبود نیروهای حفاظتی جهت تصرف استفاده می‌کنند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه جلوگیری از تصرفات جدید در اولویت سازمان‌های متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی باشد گفت: فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در جامعه نهادینه شود و مردم برای حفاظت از اراضی ملی باید پای کار آیند.
حمیدی از اختصاص سامانه 114 برای دریافت گزارش تصرفات اراضی ملی در استان خبر داد و از مردم خواست تا هرگونه تعرض به اراضی ملی را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا جلوی تصرفات در نطفه گرفته شود.
وی یادآور شد: اگر در کنار اراضی رفع تصرف شده تصرفات جدیدی اتفاق بیفتد مدیران مربوطه باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 428633
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *