۰

زبانم از وصف عظمت جهادگران بسیجی قاصر است و به حالشان غبطه می‌خورم

خالق آلبوم‌های «رسم زمونه» و «با عاشورا می‌گریم» با بیان اینکه جهادگران باید بدانند این لطف خداوند به آنها بوده که توفیق خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومین را پیدا کرده‌اند، گفت: ان شاءالله تعداد جهادگران روز به روز افزایش یابد تا دیگر هیچ نقطه محرومی در ایران وجود نداشته باشد. زبان من از وصف عظمت جهادگران ناتوان و قاصر است و به حال آن ها غبطه میخورم.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، در ایام تعطیلات نوروز 1395 بیش از 22 هزارنفر در قالب بیش از 500 گروه جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کشور اردوی جهادی برگزار و به مردم خدمات عمرانی، پزشکی، فرهنگی و ... ارائه کردند.
رسول نجفیان بازیگر برجسته سینما، تلویزیون و تئاتر در همین زمینه با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی کاری معنوی و خداپسندانه است، گفت: امیدوارم فرهنگ جهادی در کشور روز به روز گسترش بیشتری داشته باشد و جوانان بیشتری در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم مشغول فعالیت شوند.
وی افزود: خدمت رسانی به مستضعفان در ذات خود کاری بسیار مقدس و شریف است اما زمانی که بدست جوانان داوطلب انجام می گیرد ارزش آن چند برابر می شود. امیدوارم مسئولان کشور با توجه به اهمیت و اثرگذاری اردوهای جهادی، از این اتفاق مهم حمایت شایسته ای به عمل بیاورند.
بازیگر برجسته کشورمان با بیان اینکه خدمت رسانی باید با چشم باز، برنامه ریزی دقیق و اولویت گذاری مناسب صورت بگیرد، گفت: مشاهده محرومیت ها در کشور بسیار تلخ و غیر قابل پذیرش است. برای از بین بردن محرومیت ها باید همه ملت دست به کار شوند. باید انرژی جوانان را مدیریت و آن ها وارد عرصه خدمت رسانی کنیم. در عین حال وظیفه ما این است که قدر جوانان جهادگر را که آستین بالا زده و وسط گود آمده اند بدانیم.
رسول نجفیان خاطر نشان کرد: بیت "ای که دستت می رسد کاری بکن / پیش از آن که از تو نیاید هیچ کار" از سعدی زبان حال حرکت های جهادی است. تا وقتی که زنده هستیم و توانایی داریم باید با خدمت رسانی به مستضعفان برای دنیای پس از مرگ توشه جمع کنیم.
خالق آلبوم های «رسم زمونه» و «با عاشورا می‌گریم» با بیان اینکه جهادگران باید بدانند این لطف خداوند به آن ها بوده که توفیق خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومین را پیدا کرده اند، اظهارکرد: جوانان جهادی اهل کرم هستند و تشکیلات اردوهای جهادی در راه رضای خداوند گام بر می دارد. خدمت رسانی آن ها به محرومان در لوح هستی می شود همچنان که جناب مولانا می فرماید: "مُرد محسن لیک احسانش نمرد / نزد یزدان نیست هیچ احسانی خرد". ان شاءالله تعداد جهادگران روز به روز افزایش یابد تا دیگر هیچ نقطه محرومی در ایران وجود نداشته باشد. زبان من از وصف عظمت جهادگران ناتوان و قاصر است و به حال آن ها غبطه میخورم.
رسول نجفیان درباره نقش هنرمندان در ترویج روحیه و فرهنگ جهادی در کشور، خاطرنشان کرد: درست است که هنرمندان درگیر کار هستند و حتی وقت کمی برای خانواده خود دارند اما در اوقات فراغت خود می توانند در کارهای جهادی شرکت کنند. اگر نمی توانند به مناطق محروم و به روستاهای دور افتاده بروند، می توانند فعالیت های جهادی را از جنسی دیگر تجربه کنند. مثلا به همراه برخی از همکارانم با کمک یکدیگر تعدادی زندادی را آزاد کردیم و برای دو اعدامی هم رضایت گرفتیم که من این فعالیت ها را نیز کار جهادی و از جنس اردوی جهادی می دانم.
وی اظهارکرد: این مردم هستند که هنرمندان را ارج می نهند و به آن ها آبرو و شهرت می بخشند، هنرمند بدون مردم هیچ است، به همین دلیل هنرمندان حتما باید در قبال مشکلات مردم بویژه محرومان احساس وظیفه و دغدغه داشته باشند.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 430991
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *