۰

كشف بيش از چهار تن مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامي مازندران از كشف و ضبط بيش از چهار تن مواد مخدر از عوامل تهيه و توزيع اين مواد در استان در سال 94 خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایرنا، سردار مسعود جعفري نسب گفت: اين ميزان كشفيات با كمك و اطلاع رساني و همكاري خوب مردم با پليس و نيز حضور بموقع و اقدام هاي اطلاعاتي ماموران انتظامي كشف شد كه بيشتر از پارسال است.

وي برنامه مهم سال جاري پليس مازندران در حوزه مواد مخدر را برخورد با خرده فروشان معرفي كرد و افزود: اين طرح از زمستان پارسال آغاز شده و در سال جاري نيز به عنوان اولويت نخست پليس مازندران دنبال مي شود.

فرمانده انتظامي مازندران گفت: در جمع بندي و تصميم گيري هاي كشور هم به اين نتيجه واحد رسيدند كه خرده فروش ها در محلات شهرها مردم را رنج مي دهند و يكي از عوامل اصلي به انحراف كشيده شدن نسل جوان جامعه هستند.

وي افزود: انتظار جدي پليس اين است كه مردم هم در اين بخش به طور جدي همكاري كنند و حضور قاچاقچيان خرده فروش را به پليس 110 يا شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي مازندران همچنين گفت كه پارسال حدود 12 هزار معتاد به كمپ هاي اعتياد استان فرستاده شده و خدمات لازم را براي رهايي از دام اعتیاد دريافت كردند.

وي افزود : برآورد ما اين است كه همين تعداد معتاد سال گذشته در مبارزه با قاچاقچيان و پاكسازي محلات آلوده دستگير شدند.

جعفري نسب گفت: پارسال نيروي انتظامي با همكاري ساير دستگاههاي دخيل حدود 80 منطقه جرم خيز و آلوده به موادمخدر استان را پاكسازي كرد و در حال حاضر هيچ منطقه آلوده اي در استان نداريم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 431048
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *