۰

تحلیل فنی یک کارشناس در مورد دربی

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تغییرات مکرر ترکیب استقلال در ساعات قبل از بازی نشان دهنده عدم تمرکز کادر فنی استقلال بود.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با رادیو ورزش درباره اینکه چرا تا قبل از بازی ترکیب پرسپولیس تغییر نکرد ولی استقلال سه بار ترکیبش را تغییر داد اظهار داشت: تغییر ترکیب استقلال به دلیل عدم اطمینان مظلومی بود . وقتی هم که بازی شروع شد متوجه شدیم که سرمربی نمی دانسته چطور و کجا از بازیکنانش استفاده کند.
وی ادامه داد: بازی دادن به عادل شیحی مصدوم جز سوختن یک تعویض برای استقلال فایده ای نداشت و ما دیدیدم که تا چه اندازه دو تیم بازی درگیرانه را انجام دادند.
قاسمپور اضافه کرد: من در پیش بینی قبل از بازی ام شانس برد پرسپولیس را بیشتر می دیدم و چون این تیم از پایین جدول خودش را بالا آورده بود از بخت بالاتری برخوردار بود و در نقطه مقابل و برعکس، استقلال بود که نتوانست خودش را در بالای جدول حفظ کند.
وی در تحلیل نقاط قوت و ضعف دو تیم گفت: نقطه قوت بالای پرسپولیس قدرت تهاجمی این تیم بود و دوندگی بالای این تیم و برعکس، خط دفاعی استقلال روز پر اشتباهی را سپرس کرد. استقلال بعد از پنالتی که رحمتی گرفت باید به بازی برمی گشت ولی گلهای بعدی را هم خورد. من از ابتدای بازی که عملکرد دو تیم را می دیدم متوجه شدم استقلال کماکان فشار روحی و روانی زیادی دارد و این به خاطر وضعیت خوب پرسپولیس بعد از دورانی بود که از پایین جدول به بالا رسیده بود ولی آنها در بالای جدول مطمئن بازی نمی کردند.پرسپولیس دیروز خیلی بهتر بود.
قاسمپور در باره اینکه کدام بازیکن بهترین فوتبالیست دربی 82 بود گفت: بهترین بازیکن زمین هم سانترفوروارد پرسپولیس بود که دو گل حساس و اثرگذاری را زد و یک پاس گل داد طارمی  تأثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس بود. 
  انتهای پیام/
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 431196
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *