۰

صدا و سیما در حادثه سیل، به دزفول با بی مهری برخورد کرد

فرماندار ویژه دزفول با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در نحوه پوشش اخبار سیل شمال خوزستان، گفت:«حادثه در دزفول اتفاق افتاد ولی اخبار دزفول، از جاهای دیگر پوشش داده شد و در سیلاب صدا و سیما به دزفول با بی مهری برخورد کرد.»
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از دزفول امروز: حبیب آصفی در جمع مدیران شهرستان دزفول در فرمانداری این شهر، با بیان اینکه خوشبختانه سیلاب عظیم روزهای گذشه نه تنها هیچ تلفات جانی بلکه حتی زخمی هم نداشت، گفت: خسارات مالی سیل اگر چه بسیار زیاد است ولی این خسارات قابل جبران است و دزفولی زیباتر از گذشته خواهیم ساخت.
IMG_0783

وی با تقدیر از آغاز سریع بازسازی بخشی از خرابی های سیل توسط شهرداری دزفول، ادامه داد: با همت مسئولان و تلاش شبانه روزی، خسارات سنگین سیل از چهره شهر زدوده خواهد شد.
فرماندار ویژه دزفول حضور نمایندگان دستگاههای کشوری از جمله صندوق بیمه محصولات کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان دزفول و مناطق سیل زده، اشاره و ادامه داد: روند بررسی خسارات برای پرداخت خسارت و بازسازی مناطق آسیب دیده در حال انجام است.
IMG_0753

امام جمعه دزفول نیز، با سنگین توصیف کردن، خسارات سیل به ویژه در مناطق روستایی گفت: جبران این خسارت ها به تنهایی از عهده دولت بر نمی آید لذا انتظار می رود مردم خیر این شهرستان به یاری سیل زدگان بشتابند.

امام جمعه دزفول خواستار جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع بین سیل زدگان شد و از تلاش ارتش برای کمک به سیل زدگان در جریان سیل اخیر در دزفول قدردانی کرد و گفت: اگر کمک نیروهای ارتش نبود احتمال خسارت جانی وجود داشت.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 431351
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *