۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

همه امکانات در مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی به‌کارگیری شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار باشیم و همه ظرفیت‌های خود را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی به کار بگیریم.
همه امکانات در مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی به‌کارگیری شود
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران استان در چابهار بیان کرد: از ابتدای وقوع سیلاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کردیم که هیچ‌گونه آمار غلط یا نادرستی در اختیار مردم قرار ندهند و همه چیز را بادقت برآورد و واقعیت را بیان کنند.
 
 وی افزود: خوشبختانه از ابتدای وقوع سیلاب و مدیریت بحران همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، خدمات‌رسان و امدادی پای‌کار آمدند.
 
 استاندار تصریح کرد: هیچ مشکلی در حوزه اعتبارات وجود ندارد و به همه دستگاه‌ها تأکید کردیم هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.
 
 وی خاطرنشان کرد: گروه مجهزهای بهداشتی در مناطقی که دچار سیلاب شده‌اند باید فعال باشد و هرگز قصور را از هیچ دستگاهی نخواهیم پذیرفت.
 
 کرمی اذعان کرد: باتوجه‌به اینکه این مناطق مستعد سیلاب است باید به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که در سنوات آتی نیز دچار مشکل نشویم.
 
 وی ادامه داد: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار بوده و همه ظرفیت‌های خود را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌ها به کار گیریم.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453879
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *