۰

فعالیتی که منجر به گسترش نام امام زمان(عج) شود، افتخار است

آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت و اثر آن در بازگشت افراد از راه انحراف و توبه از اشتباه گفت: هر فعالیتی که باعث شود نام و آوازه حضرت حجت(عج) بیشتر بین مردم باشد، باعث افتخار است.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار با مدیران و پژوهشگران بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران که در بیت معظم‌له برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این مکان مقدس بیان داشت: از خداوند متعال برای شما موفقیت روزافزون مسألت می کنم و توفیق بیشتر و بیشتر می‌طلبم و امیدوارم عنایات و توجهات خاص حضرت ولی‌عصر(عج) همواره شامل حال شما باشد.
وی افزود: الحمدلله کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید عنایت و افتخاراتی است که برای شما فراهم شده است و باید قدر این مقامات و این زحماتی که می‌کشید و تشویقات و ترویجاتی که می‌کنید بدانید.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با تأکید بر اینکه هر فعالیتی که باعث شود نام و آوازه حضرت حجت(عج) بیشتر بین مردم باشد، باعث افتخار است، بیان کرد: این کارهایی که گفتید مخصوصاً در زمینه‌های مختلف مهدویت بسیار بزرگ و با اهمیت است، شما همه اینها را پیدا کرده‌اید، احاطه دارید و در رشته‌های مختلف وارد شدید و إن‌شاءالله بیشتر از این توسعه پیدا می‌کند.
وی با بیان اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت و اثر آن در بازگشت افراد از راه انحراف و توبه از اشتباه ادامه داد: همه این رشته‌ها اسباب مهدویت است و همه به ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) احیا می‌شود.
آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها و مطالب ارائه شده قوی و مستدل باشد، اظهار داشت: اگر مطالب ضعیف باشد آن مطالب قوی را هم از بین می‌برد، این را باید خیلی متوجه باشیم، این مسأله باید خیلی دقیق باشد که مطالبی که شما به صورت کتاب یا درس یا هر عنوان دیگر مطرح می‌کنید، مقبول عامه و مخصوصاً علما و اهل نظر باشد.
وی خاطرنشان کرد: شما در این زمینه‌ها وارد شده‌اید و امیدوارم زیر سایه آقا امام زمان(عج) بوده و با حسن نیت و خلوصی که دارید إن‌شاءالله موفق باشید.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی و سیدمجید امامی رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و انتشاراتی این مکان مقدس ارائه کردند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 431689
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *